خريد و قيمت چسب کاشي و سراميک

 

خرید و قیمت چسب کاشی و سرامیک

 

همه ما می دانیم در ساختمانی که زندگی می کنیم، قسمت هایی رطوبت دارند کاشی و یا سرامیک می شوند. مثلا چرا دیوار آشپزخانه را کاشی میکنند؟

به علت وجود لوله های آب در دیوارهای آن و به شکل کلی، وجود رطوبت. به طور کل علت استفاده از سرامیک، کاشی و یا انواع سنگ جلوگیری از نفوذ رطوبت است. ولی فقط استفاده از آن ها به تنهایی کافی نیست.

اقدامات دیگر نیز دارای اهمیت بسیار زیادی هستند. این اقدامات شامل درزگیری اصولی، استفاده از مصالح مطمئن و استاندارد است. یکی از این مصالح پرکاربرد امروزه، چسب کاشی و درزگیری است.

در گذشته استفاده از ملات و سیمان بسیار رایج بود. اما حال جای این متریال را چسب کاشی و چسب های درزگیری گرفته اند. چسب های کاشی و سرامیک انواع مختلف نانو، پودری و خمیری دارند.

هر یک از این انواع ویژگی هایی دارند. دارای سه رنگ بی رنگ، سفید و تیره هستند. به همین علت نیز در حفظ زیبایی چه بسیار تاثیر دارند.

چسب کاشی و سرامیک خمیری خیلی سبک بوده و به شکل خمیری و آماده مورد استفاده قرار می گیرد.

به علت سبکی نیز سنگینی بر روی ساختمان ایجاد نمی کند. برای همین در ساختمان های بلند و برج ها بسیار کاربرد دارد. برای چسباندن سرامیک ها و کاشی های نمای ساختمان و ... نیز قابل استفاده است. طی 72 ساعت خشک شده و عالی است.

چسب کاشی و سرامیک پودری که یک چسب کاشی معروف بوده، یک چسب با ترکیباتی بر پایه سیمان و رزین است و باید برای استفاده با اب ترکیب شود.

بسیار برای درزگیری و چسباندن سرامیک و کاشی  مناسب و برای جلوگیری از رطوبت زیاد استفاده می شود. به خصوص مکان هایی مانند استخر ها، مخزن ها و منبع های آبی و حمام که سرشار از رطوبت هستند. هزینه کمتری داشته و به سرعت طی 24 ساعت خشک می شود.

شما نیز با توجه به استفاده ای که داشته و انتظاری که از یک چسب کاشی دارید. انتخاب کرده و درزگیری و یا چسباندن کاشی های خود را پیش ببرید.

با هزینه کمتر و استفاده آسانی که دارند. البته قیمت و هزینه چسب ها با توجه به استفاده و اندازه ای که دارند متفاوت است. چه بسیار هستند برند هایی که این محصول را تولید کرده اند. پس قیمت واحدی نمی توان روی چسب کاشی گذاشت.

شما فقط باید نیاز خود را بشناسید تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید. بهترین و ارزان ترین انتخاب شما محصول متناسب نیاز شما است.

شرکت یاپیش چسب می توانید در زمینه انتخاب و خرید بهترین نوع چسب کاشی به شما مشاوره رایگان قبل از خرید دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.