خدمت بازیکن سرشناس تیم ملی به گورخرها!

برای توضیحات بیشتر بر روی عنوان زیر کلیک کنید

خدمت بازیکن سرشناس تیم ملی به گورخرها!

مقایسه سرور dell و hp

مقایسه سرور dell و hp

اگر شما به دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود هستید و می‌خواهید سرور مناسبی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید ، ما در این مقاله قصد داریم دو برند سرور معتبر را با هم مقایسه کنیم و شما را در انتخاب سرور مناسب کمک کنیم . با ما همراه باشید.

مقایسه سرور DELL  و HP از لحاظ پشتیبانی

به روزرسانی و نیز دانلود فریمورک ها در سرورهای برند دل به صورت رایگان بوده و کاربران نیازی به خرید پشتیبانی ندارند و معمولا ، اکثر به روزرسانی‌هایی که با سیستم های هر شخص متناسب است بر روی سایت طراحی شده توسط همین کمپانی قرار می گیرد .

در واقع پشتیبانی حرفه ای که دل درباره فناوری اطلاعات در اختیار ما قرار می دهد یکی از معتمد ترین برنامه های پشتیبانی محسوب می شود که در ایران نیز قابل استفاده هستند و اما این در حالی است که برای دانلود فریمورک و یا به روزرسانی های مناسب برای سرورهای برند اچ پی لازم است که قرار داد پشتیبانی اخذ شود و نه تنها این موضوع برای ما هزینه بر است بلکه ممکن است که این شرایط برای استفاده در ایران نیز سخت تر باشد .

ممکن است وب سایتی برای  دست یابی به سایر اطلاعات و یا حتی پشتیبانی برای سرور های اچ پی موجود باشد و حتی به عنوان منبع دقیق و با دانش فنی بالا در اختیار افراد قرار گیرد، اما در کل برای کسانی که دانش کافی ندارند دسترسی به آن کمی دشوار به نظر می رسد .

در کل پشتیبانی 24 ساعته ای که HP با داشتن منبعی آزاد برای گسترش کسب و کار ها در اختیار ما می گذارد به نظارت روی عملیات روزانه در حوزه فناوری اطلاعات کمک شایانی می کند اما ممکن است استفاده از این مسیر کمی سخت تلقی شود .

پس در نهایت می توان این نتیجه را گرفت که به دلیل دسترسی رایگان  و به نسبت آسان تر برند دل در این زمینه و نیز دسترسی بدون محدودیت آن در ایران ، از لحاظ پشتیبانی سرور ، برند دل برتری را شامل می شود .

مقایسه سرور DELL  و HP از لحاظ مصرف برق

 

میزان برق مصرفی هر سرور برای کاربران دارای اهمیت است ، چرا که دانستن این میزان به برآورد هزینه سالیانه ما کمک می کند و می توان مقدار آن را به صورت نسبی تخمین زد .

نکته دیگر درباره میزان مصرف برق آن است که علاوه بر برند سرور مورد استفاده ، کانفیگ سرور هم برای ما حائز اهمیت است چرا که تعداد هارد و یا رم و همچنین تعداد و نوع پردازنده هایی که به کار گرفته می شود نیز بر روی برق مصرف شده تاثیر گذار خواهد بود .

برند دل کنترل میزان برق مصرفی را به صورت کامل ارائه داده و از سرور های انفرادی گرفته تا سرور های از نوع Blade تحت کنترل کامل کاربر هستند .

این مدیریت آزادانه power در برند DELL نه تنها برای سرور ها بلکه برای تیغه ها و راهرو ها و هم چنین کل اتاق سرور صدق می کند و علاوه بر اولویت بندی ، کنترل کامل را پیش روی ما می گذارد .

در عین حال از آن جایی که سرور های برند اچ پی همواره به دنبال به روز ترین و جدید ترین شیوه در حوزه فناوری هستند ، قدرتمند ترین power management را به کاربران عرضه کرده و به موجب همین تکنولوژی قادر بر آن بوده تا قدرت تغذیه را تا چیزی حدود چهل درصد افزایش دهد .

بسته به نوع فعالیتی که دنبال می کنیم میان این دو برند مشهور می توان به متناسب ترین آن برای استفاده در کسب و کار پرداخت ، پس نمی توان به یک برند نسبت به دیگری برتری داد .

مقایسه سرور DELL  و HP از لحاظ بازدهی

هر دو این برند ها با عرضه محصولات به روز تر و گسترش تکنولوژی به اصلاح هر گونه کاستی در سرور های خود پرداختند و کارایی خود را بهبود بخشیده‌اند .

به طور مثال سرور های dell با عرضه مدل های جدید تر و در پی بهبود میزان بازدهی محصولاتش ، چیزی حدود 25 درصد میزان مصرف انرژی را کاهش داده و به دنبال همین موضوع معادل سه برابر کارایی را در مقایسه با نسل های پیشینش ارائه می دهند اما با وجود تلاش های بسیار برای ارتقا به سطح قدرت شرکت اچ پی نمی رسند .

در طرف دیگر ، سرور های برند اچ پی در طراحی خود و در مدل هایی که به بازار مصرفی ارائه کردند با energy star مشارکت داشته و به همین دلیل با کاهش میزان مصرف انرژی که از خود نشان داده اند ، بسیار کار آمد به نظر می رسند .

مقایسه سرور DELL  و HP از لحاظ نحوه کارکرد سرور

برند دل انتخاب های گسترده ای از سرور ها با قابلیت ساپورت حجم زیادی از فعالیت کاری را در اختیار کاربران قرار می دهد و با رشد هر کسب و کاری نیز،  در همان راستا رشد خواهد کرد و با محافظت از داده ها امنیت بالایی در طی استفاده از آن ها ارائه می دهند . این در حالی است که معمولا برای توسعه و یا پاسخ گویی نیاز کسب و کار های نوپا و کوچک از سرور های برند اچ پی استفاده می شود چرا که این سرورها مطلوب ترین عملکرد در مدیریت و یا مالکیت را در اختیار ما قرار می دهند و با مقرون به صرفه ترین هزینه ممکن ، عملکرد و مقیاس را با استفاده از فناوری مجازی سازی به حداکثر می رسانند . در اکثر مواقع استقرار اداری زیر ساخت فناوری اطلاعات توسط سرور های اچ پی ، با سرعت بالا انجام می پذیرد و به هنگام استفاده از سرور های این برند هر نوع فعالیتی با امنیت بالا در کنار ذخیره سازی و پشتیبانی از داده و اطلاعات صورت می پذیرد .

مقایسه سرور DELL  و HP از لحاظ نحوه دسترسی به قطعات در صورت نیاز تعویض

 

این طور می توان گفت که یکی از ویژگی هایی که سرورهای برند اچ پی را از سایر برند های دیگر متمایز می سازد داشتن تکنولوژی Ilo است که در حقیقت این وظیفه را بر عهده دارد تا پیش از بروز خطا و از بین رفتن و یا معیوب شدن هر قطعه ای از سرور ، به ادمین هشدار داده و این خطا را گزارش دهد که همین نکته موجب می شود تا ادمین به دنبال چاره برای اصلاح ایراد باشد و به همین دلیل می توان گفت که رفع خطا و Down time و نیز دسترسی پذیری ، به واسطه همین تکنولوژی به حداقل میزان خود می رسد .

این در حالی است که سرور های برند دل از این تکنولوژی بهره مند نبوده و همین نکته ممکن است کاربر را از عیب رخ داده در سیستم آگاه نساخته و دیر فهمیدن این موضوع موجب شود که سایر قطعات دیگر سرور نیز دچار ایراد شده و معیوب شوند .

هم چنین قطعات استوک و یا دست دوم مورد نیاز سرور های اچ پی در بازار مصرفی فراهم است و می توان در صورت بروز مشکل ، آن ها را به کار گرفت و مدت ها از آن استفاده کرد و حتی یافتن آن ها نه تنها هزینه کمتری برای ما به دنبال دارد بلکه راحت تر نیز تهیه می شود .

کدام یک در ایران پر استفاده تر است

به صورت کلی محصولات هر دو برند از محبوبیت و شهرت بسیار بالایی میان کاربران برخوردارند و در نمودار بررسی شده توسط متخصصین ، سرورهای دل شناخته شده و بسیار محبوب بوده و رتبه بعد آن به سرورها و محصولات کمپانی اچ پی تعلق دارد .

این در حالی است که به نام ترین و شناخته شده ترین برند مورد استفاده در ایران ، اچ پی شمرده می شود و حتی یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین سرور ها در بازار مصرفی یعنی مدل dl380 متعلق به برند اچ پی است و از همین موضوع می توان برداشت کرد که از برند اچ پی در ایران استقبال بیشتری شده و اکثر اوقات در استفاده عموم قرار می گیرد .

نحوه خرید سرور

سرور های برند hp با داشتن قابلیت های گسترده و در اختیار قرار دادن ورودی و خروجی ها متفاوت و پشتیبانی از هوش مصنوعی و داشتن ابر اختصاصی و … تمام تلاش خود را کرده اند تا پروژه های مشاغل مختلف را با راه حل های منعطفی حل کنند و از سوی دیگر سرورهای عرضه شده توسط برند اچ پی با بازدهی و کارایی بالا و طول عمری حداقل 10 ساله ، پردازش محاسبات با داده های سنگین در کنار عملکرد عالی و ظرفیت بالای ذخیره سازی داده ها و همچنین با قابلیت اطمینان و ویژگی مقیاس پذیری که دارند ، گزینه کاملا مناسبی جهت شروع و ارتقا هر نوع کسب و کاری هستند.

در نهایت همان طور که پیش تر به آن اشاره کردیم ، از آن جایی که هر دو برند به صورت تقریبی از لحاظ قیمت و ساختار و کیفیت و قابلیت اطمینان ، تفاوت های آن چنانی با یک دیگر ندارند.

سخن پایانی

 هر کاربر بسته به نوع فعالیتی که این سرور را در آن به کار می گیرد دید متفاوتی درباره برتری های یک برند نسبت به دیگری دارد ؛ به صورت قاطع نمی توان نظری کلی درباره تمامی محصولات و سرور های یک کمپانی داد ، پس بسته به نیاز و کسب و کاری که سرور در آن به کار گرفته می شود به صورت موردی می توان به مقایسه و ارزیابی محصول پرداخت تا در نهایت بهترین کالا را برای استفاده خود بیابیم ؛ در نتیجه کاربران قادرند تا انتخاب سروری متناسب با فعالیت مورد نظرشان را به مشاوران ما بسپارند .

امیدوارم این مقاله نظر شما کاربران عزیز را به خود جلب کرده باشد. ممنون که تا پایان این مقاله همراه ما بودید. منتظر نظرات و سوالات شما عزیزان در قسمت دیدگاه هستیم.

منبع: https://tshfidar.com

بعد از خرید گوشی باید به فکر چه چیز هایی بود ؟

بعد از خرید گوشی باید به فکر چه چیز هایی بود ؟

گوشی شیائومی

مدت هاست که گوشی های هوشمند به یکی از لوازم اصلی زندگی بشر تبدیل شده اند به طوری که یک فرد بدون موبایل برای انجام بسیاری از کارهای روزمره خود با مشکل رو به رو می شود. این روز ها افراد بسیاری از فعالیت های روزمره خود مانند خرید کردن، پرداخت قبوض و حتی مسیریابی در خیابان ها را که پیش از این به صورت حضوری انجام می دانند با استفاده از گوشی های هوشمند خود و با صرف انرژی و زمان کمتر انجام می دهند.

به دلیل زیاد شدن نیاز بازار کمپانی های بسیاری در حوزه ی تولید کالای دیجیتال و به خصوص طراحی و تولید گوشی های هوشمند فعالیت می کنند. از آن جایی که تکنولوژی های مربوط به این حوزه با پیشرفت علم، روز به روز پیشرفت می کند، هر روز شاهد ورود گوشی های جدیدی به بازار هستیم و یکی از فعال ترین شرکت هایی که در حوزه ی تولید گجت های هوشمند فعالیت می کند شیائومی است. در آغاز فعالیت، این شرکت که حتی در کشور خود یعنی چین نیز شناخته شده نبود، اولین گوشی هوشمند خود را در حالی به بازار عرضه کرد که غول های این صنعت مانند: اپل و سامسونگ سردمدار فروش این حوزه بودند. کیفیت خوب محصولات و قیمت های مقرون به صرفه سبب شد که در کمال ناباوری این گوشی فروش بسیار خوبی را رقم بزند و مقدمه ای برای شهرت شیائومی و گسترش فعالیت این کمپانی گردد.

اگر هم اکنون سری به لیست گوشی های هوشمند شیائومی بزنیم، با مدل های متنوعی مواجه خواهیم شد که هر کدام به تناسب امکانات و تکنولوژی ای که در نرم افزار و سخت افزار آن ها استفاده شده برچسب های قیمتی متفاوتی دارند. تنوع محصولات باعث شده که  همه ی مخاطبان با هر بودجه ای بتوانند گوشی شیائومی مناسب خود را پیدا کنند، علاوه بر این هر گوشی هوشمند شیائومی نسبت به رقبای هم رده اش از برند های دیگر قیمت بهتری دارد و همین سبب می شود تا افراد زیادی تمایل به خریدن این محصولات داشته باشند.

لوازم جانبی شیائومی

تا این جا متوجه شدیم که شرکت شیائومی امروزه به یکی از برند های معتبر در حوزه ی تولید کالای دیجیتال تبدیل شده وکاربران زیادی از طرفداران این برند چینی هستند. موفقیت های شیائومی در این زمینه سبب شد تا مدیران آن تصمیم بگیرند حوزه های فعالیت این شرکت را گسترش دهند، به همین جهت امروزه علاوه بر گوشی شیائومی، محصولات متنوع دیگری از این برند در زمینه هایی مانند: ابزار و تجهیزات، لوازم خانگی ، بهداشت و سلامتی، خانه هوشمند و ... در بازار در دسترس کاربران قرار گرفته اند.

یکی از حوزه های دیگری که شیائومی در آن بسیار خوب عمل کرده و به تبع آن فروش بسیار خوبی نیز دارد، لاین تولید لوازم جانبی است. شیائومی در این لاین به تولید کالاهایی مانند: آداپتور شارژر، کابل، هدفون و هندزفری شیائومی، پاور بانک و ... مشغول است.

محصولات این دسته نیز مانند اکثر تولیدات شیائومی دارای طراحی زیبا، کیفیت بالا، طول عمر کافی و مجهز به آخرین تکنولوژی های روز هستند، اما آن چیز که بیش از دیگر موارد سبب جذب مخاطبین می شود، بی شک تفاوت قیمتی این کالاها با لوازم جانبی شرکت های رقیب است.

حتما می دانید که بسیاری از کمپانی های بزرگی که در حوزه ی کالای دیجیتال فعال هستند، عمده سود خود را از راه فروش لوازم جانبی تامین می کنند. این موضوع در طی چند سال اخیر و با حذف شارژر و هدفون  از جعبه ی گوشی ها پر رنگ تر شد. ابتدا پرچمداران بدون این اقلام وارد بازار شدند و پس از مدتی در جعبه ی میان رده ها نیز خبری از شارژر و هدفون نبود. این موضوع سبب شد تا مخاطبین علاوه بر پرداخت هزینه ی گوشی هوشمند، مجبور باشند تا مبلغ گزافی را نیز برای لوازم جانبی بپردازند.

در این میان شرکت هایی مانند شیائومی به تولید لوازم جانبی بسیار با کیفیتی روی آوردندکه علاوه بر پشتیبانی از گجت های این شرکت برای گوشی های هوشمند برند های دیگر نیز قابل استفاده بود. پس از این که ثابت شد این تجهیزات تا چه حد کاربردی و مقرون به صرفه هستند، خیل عظیمی از کاربران به خرید کابل شارژر و آداپتور شیائومی و همچنین هدفون و هندزفریشیائومی روی آوردند.

در این مطلب قصد داریم یک گوشی هوشمند محبوب این برند و چند لوازم جانبی پر فروش را معرفی کرده و مهم ترین مزیت های آن ها را بررسی نماییم.

گوشی شیائومی Mi 11i

این گوشی شیائومی دردسته ی میان رده های محبوبی قرار می گیرد که در سال 2021 وارد بازار شده است. ابعاد آن 163.6 در 76.4 در 7.8 میلی متر و وزنش 196 گرم است. این گوشی به یک نمایشگر سوپر امولد باکیفیت 6.7 اینچی مجهز شده که 85.9 درصد صفحه نمایش را به خود اختصاص می دهد و در نتیجه حاشیه های اطراف نمایشگر بسیار باریک است که جذابیت بصری این گوشی هوشمند را بیشتر می کند. کیفیت نمایشگر 1080 در 2400 پیکسل است و رفرش ریت آن در میزان حداکثری 120 قرار دارد، به همین جهت صاحبان Mi 11i لذت فراوانی را در حین دیدن فیلم یا انجام بازی با این صفحه نمایش تجربه می کنند.

استفاده از تراشه ی اسنپ دراگون 888  در کنار یک پردازنده ی مرکزی 8 هسته ای و یک پردازنده ی گرافیکی آدرنو 660 سبب می شود تا سرعت و قدرت پردازش اطلاعات در این میان رده قابل توجه باشد. این گوشی انرژی مورد نیاز خود را ازطریق یک باتری 4520 میلی آمپر ساعتی تامین می کند که قادر است به وسیله ی شارژر 33 واتی درون جعبه در مدت 50 دقیقه فول شارژ شود.

دوربین پشتی این گوشی شیائومی دارای سه لنز است. یک لنز واید 108 مگاپیکسلی، یک لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی ودر نهایت یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی می توانند تصاویر بسیار با کیفیتی را ثبت کنند. در قسمت دوربین سلفی نیز از یک لنز واید 20 مگاپیکسلی بهره برده اند.

عملکرد این مدل در مجموع بسیار مطلوب است و می توان گفت که انتظارات کاربران را بیش از میان رده های دیگر پاسخ خواهد داد.

آداپتور شیائومی مدل ZMI HA832

اگر بخواهیم در میان محصولات متنوع این شرکت، یک کابل شارژر و آداپتور شیائومی را معرفی کنیم، آداپتور شیائومی مدل ZMI HA832 جزو بهترین گزینه ها است.

 این آداپتور نه تنها به خاطر بدنه ی ساده، یکدست و سفید رنگش، نه تنها ظاهر بسیار زیبایی دارد بلکه استفاده از متریال PC درجداره ی آن سبب شده تا هم در برابر خط و خش و ضربه مقاومت خوبی داشته باشد و هم در برابر اتفاقاتی مانند تغییر ولتاژ و تغییرات دما ایمنی لازم را دارا است.

این آداپتور دارای سه پورت برای اتصال به گجت های هوشمند دیگر است، دو پورت ازنوع USB A و یک پورت از نوع USB B در نظر گرفته شده است و به همین جهت می تواند به دستگاه های مختلفی متصل شود. این شارژر بسیارسبک است و افراد می توانند آن را به راحتی در کیف خود حمل کنند و از قابلیت فست شارژ آن استفاده نمایند.

هدفون و هندزفری شیائومی مدل HSEJ03JY

دنیای هدفون و هندزفری شیائومی بسیار متنوع است و افراد با توجه به بودجه ای که برای خریدن چنین کالایی در نظر دارند انتخاب های بسیاری خواهند داشت، اما اگر شما از افرادی هستید که تنها به دنبال یک هندزفری معمولی می گردید، هدفون و هندزفری شیائومی مدل HSEJ03JY انتخاب مناسب و نسبتا ارزانی است.

این محصول بسیار سبک است و کابل آن 1.25 متری در نظر گرفته شده اما مهم ترین ویژگی این کابل طول آن نیست بلکه در صورت استفاده از این مدل سیم هدفون شما به هیچ وجه به هم گره نخواهد خورد.

 

https://list.ly/list/8cCH-ynkh-shyywmy?make_list_mode=true

https://socialsocial.social/user/xiaomi04092 /

https://replit.com/@tokay14951

https://answerpail.com/index.php/user/xiaomi04092

https://letterboxd.com/xiaomi04092 /

https://www.indiegogo.com/individuals/34286163

https://slides.com/xiaomi04092

https://visual.ly/users/tokay14951/portfolio

 

بازی کردن با لگو بتمن برای چه گروه سنی مناسب است؟

خرید لگو بتمن

اسباب‌بازی‌های لگو یکی از بهترین اسباب‌بازی‌های کودکان است که علاوه بر سرگرمی، به تقویت خلاقیت و رشد ذهنی کودکان نیز کمک می‌کند. اسباب بازی های لگو بتمن یکی از محبوب ترین اسباب بازی های فکری در بین کودکان و نوجوانان است. البته ناگفته نماند که بتمن یکی از شخصیت های محبوبی است که کودکان از آن پیروی می کنند. در ادامه اطلاعاتی در مورد خرید لگو بتمن و ویژگی های این اسباب بازی در اختیار شما قرار می دهیم.

اسباب بازی لگو بتمن

اسباب‌بازی‌های LEGO Batman از قطعات پلاستیکی زیادی تشکیل شده‌اند که برای ایجاد چهره بتمن در کنار هم قرار می‌گیرند. به طور کلی لگو به قطعاتی اطلاق می شود که مانند یک پازل در کنار هم قرار می گیرند و در نهایت شخصیت منحصر به فردی مانند بتمن را خلق می کنند.

کودکان با خلق این شخصیت محبوب با دستان خود هیجان زیادی را تجربه خواهند کرد و نتیجه برای آنها بسیار خوشایند خواهد بود. این موضوع باعث می شود خرید لگو بتمن برای کودکان جذابیت بیشتری نسبت به خرید اسباب بازی های آماده این شخصیت داشته باشد. شما می توانید یک اسباب بازی LEGO Batman برای فرزند دلبندتان بخرید و به او کمک کنید تا خلاقیت ذهنی خود را توسعه دهد.

قیمت لگو بتمن

قیمت فیگورهای لگو بتمن بسیار متغیر و متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. مثلا کیفیت لگو، برند سازنده، ابعاد لگو و .... برخی از عوامل مهمی هستند که بر قیمت لگو بتمن تأثیر می گذارند.

اگر قصد خرید لگوهای بتمن بزرگ یا لگوهای پیچیده بتمن را دارید، بدیهی است که باید هزینه بیشتری بپردازید. اما اگر قصد خرید لگوهای بتمن ارزان را دارید، می توانید یک لگو بتمن کوچک و ساده را با قطعات کمتر انتخاب کنید.

خرید آنلاین لگو بتمن

یکی از بهترین راه های خرید لگو بتمن اصل، خرید اینترنتی این محصول می باشد. در این صورت می توانید مدل های مختلف اسباب بازی لگو بتمن را در اندازه های بزرگ و کوچک خریداری کنید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. در واقع فروشگاه های اینترنتی تنوع مدل های بیشتری نسبت به فروشگاه های فیزیکی دارند و اسباب بازی های لگو بتمن معمولا در این فروشگاه ها ارزان تر هستند.

لگو بتمن ارزان

بتمن به عنوان یکی از محبوب ترین قهرمانان در بین همه کودکان و نوجوانان شناخته می شود. این شخصیت محبوب در چندین فیلم نیز به ایفای نقش پرداخت و توانست نظر بزرگسالان را به خود جلب کند. این مشکل فرصتی را برای تولیدکنندگان ایجاد کرد تا با ساخت اسباب بازی هایی با این شخصیت فروش خود را افزایش دهند. کمپانی لگو سعی کرد این ایده را حفظ کند، به همین دلیل است که امروزه می توانید انواع زیادی از لگوهای بتمن را ببینید.

در واقع لگو بتمن یکی از محبوب ترین لگوها به خصوص در بین پسران است. بچه ها می توانند با این لگوها خیال پردازی کنند و خود را در نقش شخصیت ابرقهرمانی بتمن قرار دهند. همین موضوع باعث می شود افراد زیادی لگو بتمن را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه خریداری کنند. اگر شما هم می خواهید لگو بتمن را ارزان بخرید، می توانید برای خرید این محصول با قیمت پایین به مراکز خرید معروف مراجعه کنید. می توانید یک نمونه ساده و کوچک بتمن لگو را با قیمت مناسب تری خریداری کنید.

لگو بتمن اصل

بسیاری از تولیدکنندگان از محبوبیت این مجموعه لگو استفاده کرده و در حال ساخت لگوهای بتمن تقلبی هستند. بسیاری از والدین نمی توانند تفاوت بین لگوهای بتمن واقعی و تقلبی را تشخیص دهند و لگوهای تقلبی بخرند، اما پس از مدتی متوجه می شوند که لگو بی کیفیت است و قطعات آن ممکن است خراب شود. بنابراین خرید لگو بتمن بسیار مهم است. بنابراین باید به فروشگاه معروف لگو بتمن رفته و لگو بتمن اصل را خریداری کنید.

چنین مکان هایی فقط لگوهای ساخته شده توسط افراد مشهور و برندهای معروف را به مشتریان ارائه می دهند. پس مطمئن هستید لگو بتمنی که برای فرزندتان می خرید بهترین است و به راحتی نمی شکند. این کار به شما کمک می کند پس از مدتی دیگر تمایلی به خرید لگو بتمن نداشته باشید و فرزندتان برای مدت طولانی از آن استفاده کند.

لگو ساختنی بتمن

امروزه تولیدکنندگان مدل های مختلفی از اسباب بازی های لگو را برای رفع نیاز کودکان با سلیقه های مختلف تولید و عرضه می کنند. به همین دلیل است که می توانید انواع مختلفی از لگوها را در بازار مشاهده کنید. یکی از مدل های محبوب لگو، بتمن لگو است. همانطور که قبلا ذکر شد، این لگو داستان یکی از ابرقهرمانان مورد علاقه بچه ها را روایت می کند. از آنجایی که بسیاری از کودکان به شخصیت بتمن علاقه دارند، بازی با لگوهای بتمن می تواند گزینه خوبی برای کودکان باشد.

لگوهای ساختمانی بتمن برای سنین مختلف طراحی شده اند و شما می توانید مناسب ترین لگوهای بتمن را برای سن کودک خود تهیه کنید. البته بهتر است قبل از خرید با فرزندتان در مورد سلیقه اش در لگو صحبت کنید تا بتواند لگوی مورد علاقه خود را پیدا کند و از این بازی لذت ببرد.

مزایای بازی با لگو بتمن

همانطور که در قسمت های قبل گفتیم، خرید اسباب بازی لگو بتمن می تواند یکی از بهترین خریدها برای کودکان باشد. این اسباب بازی هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی فواید زیادی برای فرزندان شما دارد. در اینجا برخی از مهمترین مزایای خرید و بازی با لگو بتمن آورده شده است:

- افزایش هوش و خلاقیت

- افزایش اعتماد به نفس

- تقویت مهارت های حرکتی.

- تنظیم ذهن و افکار

- توسعه مهارت های اجتماعی

- افزایش هماهنگی دست و چشم

- آموزش مهارت های مکانیکی

- آموزش هندسه و ریاضی

- تقویت تفکر سه بعدی

- تقویت قوه تخیل

بازی کردن با لگو بتمن برای چه گروه سنی مناسب است؟

در حال حاضر انواع مختلفی از این نوع لگو در بازار وجود دارد که هر کدام برای سنین خاصی طراحی شده اند. برخی از انواع این لگوها برای کودکان هستند و اتصال قطعات به راحتی انجام می شود. اما لگوهای طراحی شده برای نوجوانان یا بزرگسالان بسیار پیچیده هستند.

در واقع خرید لگو بتمن فقط برای کوکان نیست و همه می توانند این لگوها را برای رشد فکری خود خریداری کنند. بنابراین می توانید انواع لگو بتمن را برای گروه های سنی مختلف خریداری کنید و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. فقط حواستان باشد که قیمت اسباب بازی های لگو بتمن برای بزرگسالان بیشتر از مدل های مناسب برای کودکان خواهد بود.