هزينه درمان ميگرن با بوتاكس

عوارض بوتاكس ميگرن


معمولا عوارض جانبي ناشي از درمان ميگرن با بوتاكس زماني گزارش مي‌شوند كه اين تزريق توسط افراد بدون تجربه و آموزش نديده در مراكز نامعتبر يا بي سابقه انجام شده باشد. همچنين استفاده از برند‌هاي نامناسب براي تزريق به نقاط مورد نظر نيز يكي از موارد مهمي است كه مي‌تواند باعث بروز عوارض جانبي گردد. در حالي كه بوتاكس يك روش درماني براي پيشگيري و سركوب سردرد ميگرني است، عوارض جانبي نيز مي‌تواند در اثر دلايل ذكر شده رخ دهد. متداول‌ترين اين عوارض عبارت هستند از:

گردن درد و سفت شدن آن: كه اغلب با عنوان گردن لرزان شناخته مي‌شودتزريق بوتاكس ميگرن به عضلات گردن و قسمت فوقاني شانه‌ها ممكن است باعث ضعف نسبي موقتي در آن عضلات شود. اعتقاد بر اين است كه درد و سفتي كه بيماران تجربه مي‌كنند ناشي از عدم تزريق بوتاكس به عضلات مجاور است و اين عضلات براي كمك به نگه داشتن سر به حالت ايستاده، اضافه كاري مي‌كنند. صرف نظر از اين موضوع، ضعف مربوط به تزريق بوتاكس ميگرن و درد و سفتي ناشي از آن طي چند روز تا چند هفته برطرف مي‌شود. در اين ميان، درمان علامتي با مصرف داروهاي ضد التهاب ممكن است براي درد بسيار موثر واقع شود. در اين مدت از مصرف داروهاي شل كننده عضلات بايد خودداري شود زيرا ممكن است مشكل ضعف عضلاني را كه در وهله اول باعث درد مي‌شود را بدتر كند.
عوارض جانبي ديگر شامل افتادگي موقتي پلك و به ندرت، بروز علائم شبيه آنفولانزا مي‌باشد.
خشكي دهان، ناراحتي يا درد در محل تزريق
مشكلات چشمي: دوبيني، تاري ديد، كاهش بينايي، افتادگي و تورم پلك‌ها، خشكي چشم‌ها و افتادگي ابروها

هزينه درمان ميگرن با بوتاكس

قيمت تزريق بوتاكس براي درمان ميگرن بستگي به عواملي همچون منطقه جغرافيايي كلينيك سردرد، نوع و برند بوتاكس مورد استفاده، هزينه مواد مصرفي مانند داروي بي‌حسي، دستمزد پزشك و حجم بوتاكس مورد نياز براي تزريق در نقاط مختلف سر و گردن داردكلينيك تخصصي سردرد تهران  با استفاده از بروزترين و پيشرفته‌ترين تجهيزات پزشكي و بهترين برند بوتاكس‌هاي مورد تاييد و بهره گيري از بهترين متخصصين مغز و اعصاب ماهانه نتايج مطلوبي از بيماراني كه تزريق بوتاكس انجام داده اند گرفته اند.با توجه به موارد ذكر شده براي قيمت تزريق بوتاكس ميگرن نمي توان مبلغي را تعيين كرد و در هر فرد متفاوت خواهد بود. از برندهاي معروف و مورد تاييد بوتاكس براي تزريق بوتاكس ميگرن مي توان به ديسپورت و مصپورت اشاره كرد.

 

z2_2rv6.jpg

انتخاب كلينيك سردرد مناسب براي تزريق بوتاكس

بعد از آشنايي با مؤثرترين روش درمان ميگرن يعني تزريق بوتاكس بهتر است با تحقيق و بررسي بيشتر در سايتهاي مختلف به دنبال بهترين كلينيك سردرد در تهران باشيد تا به شكل تخصصي و با اطمينان و آرامش خيال مراحل درمان خود را به واسطه‌ي تجهيزات مدرن كلينيك و حضور پزشكاني حاذق و توانا آغاز كرده و از مشورت و كمك آن‌ها در اين امر براي بهبود علائم سردرد خود استفاده نماييد تا از بروز حملات ميگرني به دليل از كار افتاده شدن عصبها و عدم انتقال درد به نخاع جلوگيري كرده باشيد.

جهت استفاده از خدمات متنوع و تخصصي جهت بهبودعلائم ميگرن و سردرد مي‌توانيد به كلينيك تخصصي اين امر در تهران به آدرس Headacheclinic.ir مراجعه نماييد. و يا با شماره تلفن 02188876450 تماس حاصل فرماييد، در اين كلينيك بهترين متخصصين مغز و اعصاب تهران فعاليت داشته و پس از شرح حال و معاينه كامل نورولوژي و در صورت نياز اقداماتي نظير تصويربرداري مغز و... نوع سردرد تشخيص داده شده و  بر اساس آن درمان صحيح ارائه خواهد شد كه اين درمان ميگرن يا هر نوع سردرد ديگري مي‌تواند شامل ماساژهاي تخصصي سر و گردن و يا درمانهاي دارويي و يا تزريق بوتاكس باشد.