معرفي ماسكي كه به تازگي فروش زيادي در بازار پيدا كرده است.

معرفي ماسكي كه به تازگي فروش زيادي در بازار پيدا كرده است.

 

يكي از ماسك هاي جديد كه خيلي از ما براي اولين بار آن را در روزهاي كرونايي ديده ايم ماسكهاي با ظاهر متفاوتي است كه در بازار با نام ماسك سه بعدي خريد و فروش مي‌شود. اين ماسك ها اوايل به خاطر ظاهر خاص و متفاوتي كه داشتند مورد توجه بسياري از مردم واقع شدند. خيلي ها گمان مي‌كردند كه اين ماسك ها تنها ظاهر متفاوتي دارند و ويژگي خاصي در ساختار آنها وجود ندارد. اما شايد جالب باشد بدانيد كه اين محصولات جزوه تخصصي ترين كالاهاي موجود در دسته ايمني محصولات پزشكي هستند. يكي از تخصصي ترين ماسك هاي تنفسي با فيلتراسيون بالا كه پيش از كرونا در محيط هاي با آلودگي ميكروبي و ويروسي خيلي بالا استفاده مي شده است. اما امروز شرايط كرونا ايجاب مي كند كه اين ماسك ها به منظور پيشگيري از كرونا كه حالا نيز جهش هاي زيادي كرده است مورد استفاده قرار گيرند.

در ماسك هاي تنفسي پزشكي لايه اي به نام ملك به نون وظيفه ايجاد فيلتراسيون را بر عهده دارد. اين لايه در تمامي ماسك هاي تنفسي به عنوان لايه مياني ماسك استفاده مي شود. اين لايه بدون بافت است و باعث مي شود كه گروه وسيع ميكروارگانيسم ها نتوانند از آن رد شوند. اين لايه به طور معمول بين ?? تا ?? گرم مي باشد و هرچه گرماژ بيشتري داشته باشد قدرت بالاتري را در پيشگيري از عبور ويروس و ساير ميكروارگانيسم ها به وجود مي آورد. در اين ماسك ها معمولا از بالاترين گرماژ اين لايه استفاده مي كنند. همچنين تعداد اين لايه در اين ماسك ها بسيار بيشتر است. در مدل پنج لايه از اين ماسك ها تعداد سه لايه از جنس ملت بلون به عنوان لايه مياني ماسك استفاده شده است. استفاده از ملت بلون هاي زياد باعث شده است كه اين ماسك ها قدرت فيلتراسيون فوق‌العاده‌اي داشته باشند. حتي احتمال عبور كروناي جهش يافته از لايه هاي بسيار قوي اين ماسك ها نزديك به صفر است.

دو لايه رويي مانند ديگر ماسك هاي تنفسي پزشكي از اسپان باند ساده اما نرم و ضد حساسيت است. لايه‌هاي اسپان باند در رو و زير لايه هاي ملت بلون اي قرار گرفته اند. مجموعه پنج لايه برش هاي خاصي مي خورد تا پس از بازكردن ماسك به صورت برجسته يا همان سه بعدي روي صورت قرار گيرد. اين برجستگي به خاطر افزايش راحتي در حين استفاده از ماسك ايجاد شده است. ايجاد فاصله اي كه بين صورت و لايه هاي ماسك ميشود به شما اين امكان را مي دهد كه با اين ماسك ها احساس راحتي بيشتري داشته باشيد. صحبت كردن و تنفس و تحمل ماست كه در ساعت هاي طولاني و متمادي به خاطر اين برجستگي بسيار بيشتر از ماسك هاي ساده است.

اين ماسك ها انتخاب خيلي خوبي براي كساني هستند كه در محيط هاي بارندگي ميكروبي بالا فعاليت مي كنند. به طور مثال پزشكان و كساني كه در بيمارستانها كار مي كنند با استفاده از اين ماسك ها ايمني بيشتري خواهند داشت. همچنين در شرايط كرونايي و با شيوع كروناي جهش يافته اين ماسك هاي تخصصي گزينه بسيار خوبي براي افزايش ايمني ما و كاهش خطر ابتلا به كرونا اين جهش يافته هستند.

توليد كننده ها و شركت هاي عرضه كننده اين مدل از ماسك ها اين محصولات را در رنگها و طرح هاي بسيار متنوع به بازار عرضه كرده‌اند. اين تنوع بسيار بالا در كنار خواص بسيار عالي اين محصولات باعث فروش بسيار بالاي آن ها در دوره شيوع كرونا شده است. بسياري از مردم به خصوص آنهايي كه در شرايط كرونايي مجبور به فعاليت و كار كردن در جاهايي با جمعيت بيشتر هستند جذب مشتريان ثابت اين ماسك هستند. ماسكي كه در اين شرايط كرونايي سلامت ما محافظت بسيار عالي خواهد كرد.

دقت كنيد كه اين محصولات را از مراكز عرضه مجاز كالاهاي پزشكي تهيه كنيد. چرا كه نوع تقلبي آن نيز در بازار زياد است. علامت هايي مثل نشان استاندارد و تاييديه سازمان غذا و دارو به طور معمول بر روي جعبه محصول درج مي شود نشان از استاندارد بودن آن دارد. از خريد اين كالاها به صورت باز و بدون بسته بندي خودداري كنيد.