مشاوره كاوش و استخراج ارزهاي ديجيتال

مشاوره كاوش و استخراج ارزهاي ديجيتال

سرمايه گذاري در ارز هاي ديجيتال يكي از روش هاي نوين سرمايه گذاري است كه با سود بسيار مناسبي نيز روبه رو است. در فرايند كاووش و استخراج ارز هاي ديجيتال شما با خريد دستگاه، وارد شبكه اي مي شويد كه بدون هيچ گونه دردسر و صرف انرژي هاي بيهوده به صورت روزانه در آمد زايي خواهيد كرد.

هرچه ارز هاي ديجيتال و فناوري هاي پشتيباني آن ها محبوب تر و ميزان فروششان بيشتر شود، روز به روز همه جوانب صنعت دستگاه هاي سخت افزار پردازش درگير تر خواهند شد و رقابت زيادي در اين حوزه شكل خواهد گرفت.

مشاور استخراج ارز ديجيتال (ماينر) كيست؟

فردي با تجربه در زمينه استخراج ارز ديجيتال (Mining) است كه نحوه استفاده از دستگاه هاي استخراج ارز ديجيتال تا نصب نرم افزار و ساخت كيف پول الكترونيكي را براي شما توضيح مي دهد و به شما اطلاعاتي دقيقي راجع به نوع دستگاه هاي موجود در بازار، ميزان برق مصرفي شان و مقدار درآمدي كه مي توانند در طول يك ماه داشته باشند  را به شما ارائه خواهد داد.

 

معرفي مدير گروه مشاوره كاوش و استخراج ارزهاي ديجيتال

 جناب آقاي عليرضا اردبيلي

  • چهار سال فعاليت در حوضه ماينينگ و ارزهاي ديجيتال
  • مدرس مفاهيم و اصطلاحات ارزهاي ديجيتال
  • تعميرات دستگاهاي ديجيتال ماينينگ ( نرم افزاري و سخت افزاري )
  • ساخت دستگاه كاوش ارزهاي ديجيتال
  • مشاوره در زمينه تبديل ارزهاي ديجيتال

معرفي گروه مشاوره كاوش و استخراج ارزهاي ديجيتال

استخراج ارز ديجيتال تنها به وسيله حل معادلات پيچيده رياضي ممكن است، كه تنها سخت افزار ها بسيار پيشرفته مي توانند آن را انجام دهند. استخراج ارز هاي ديجيتالي فرآيندي است كه در آن معاملات بين كاربران تأييد و به شبكه ذخيره اطلاعات بلاك چين اضافه مي شود. در اين شبكه غير متمركز ارز هاي رمز نگاري شده بدون نياز به اتصال به بانك و يا يك ارگان خاص مي تواند به راحتي و با اطمينان انتقال پيدا كند.

 

مشاوره استخراج ارز ديجيتال تلفني

براي صرفه جويي در زمان و هزينه خود مي توانيد از هر شهر يا روستايي كه قرار داريد، با بهترين مشاوران استخراج ارز ديجيتال تماس حاصل فرماييد و سؤالات خود را مطرح و بهترين راهنمايي ها را دريافت كنيد. مشاورين ما از ساعت ? صبح الي ? شب و هفت روز هفته آماده اند تا از آن ها در مورد استخراج ارز ديجيتال كمك بگيريد.

 

 

 

چه كساني به مشاوره استخراج ارز ديجيتال نياز دارند؟

?) افرادي كه مي خواهند مطابق با نوع ارز ديجيتالي كه مي خواهند در آن سرمايه گذاري كنند يك دستگاه استخراج مناسب بخرند

?) افرادي كه مي خواهند تفاوت ميان دستگاه هاي سخت افزار و نرم افزار استخراج ارز هاي ديجيتال را بدانند و مطابق با آن اقدام به خريد كنند

?) افرادي كه دستگاه سخت افزار ارز ديجيتال را خريداري كرده اند و مي خواهند از مراحل گام به گام استخراج، اطلاعات دقيق بدست بياورند

?) افرادي كه مي خواهند اطلاعات دقيق راجع به ميزان برق مصرفي، خنك كننده ها و ميزان سوددهي دستگاه هاي سخت افزار بر حسب ميزان برق مصرفي شان داشته باشند.

?) افرادي كه مي خواهند بدون خريد دستگاه هاي استخراج، ارز ديجيتال توليد كنند

پاسخ فني درباره بيت كوين اين است كه بيت كوين يك ارز رمزنگاري شده موفق است. «بيت كوين» دستاوردي بزرگ در دنياي ديجيتال است كه تاكنون اتفاق نيافتاده است.

اريك اشميت مدير عامل سابق گوگل

 

 

مزاياي استفاده از مشاوره استخراج ارز ديجيتال چيست؟

كاهش خطا در مراحل نصب و راه اندازي دستگاه

بهبود عملكرد استخراج

اطلاع دقيق در مورد انواع ارز ديجيتال و دستگاه هاي استخراج

افزايش سود حاصل از استخراج ارز ديجيتال

كمك به مقايسه دستگاه هاي استخراج و نوع كاركرد آن ها

كمك به كنترل سخت افزار استخراج ارز ديجيتال

zw8k_s13.png

روزي پول كاغذي كنار مي‌رود و ارز ديجيتال بدون شك، در انتقال ارزش، به مراتب بهتر از پول هاي كاغذي عمل مي كند

ايلان ماسك مدير عامل شركت تسلا

 

انواع روش هاي استخراج ارز ديجيتال چيست؟

استخراج ارز ديجيتال يا ماينينگ فرآيندي است كه در آن افراد استخراج كننده (ماينر) قدرت پردازش دستگاه هاي استخراج خود را در اختيار شبكه قرار مي دهند تا در تراكنش هاي شبكه تأييد شود و به ازاي اين عمل سكه جديد دريافت مي كنند كه همان ارز ديجيتال است.

 

استخراج ارز ديجيتال با استفاده از دستگاه:

هرچه ارز هاي ديجيتالي و فناوري هاي پشتيباني آن ها محبوب تر و ميزان فروششان بيشتر شود، روز به روز همه جوانب صنعت دستگاه هاي سخت افزار پردازش درگير تر خواهند شد و رقابت زيادي در اين حوزه شكل خواهد گرفت.

 

  • دستگاه( GPUپردازنده گرافيكي)

دستگاه هاي GPU جزو حرفه اي ترين دستگاه هاي استخراج اهستند كه با هزينه بسيار كم در مصرف برق و سرعت بسيار بالا در پردازش مي تواند در مدت زمان كم بهترين نتيجه را به همراه داشته باشد. هزينه دستگاه هاي GPU  بسيار گران است و توليد آن محدود.

  • دستگاه( CPUپردازنده مركزي)

استخراج در دستگاه هاي CPU بسيار كند و مصرف برق آن بسيار زياد است. اگر مي خواهيد به صورت حرفه اي كار استخراج ارز ديجيتال را انجام دهيد بهتر است از اين دستگاه ها استفاده نكنيد.

  • دستگاه FPGA

اوپن سورس ماينينگ از طريق بردهاي FPGA انجام ميشود كه قابل برنامه نويسي و ويرايش هستند و از طريق درگاه USB متصل مي شوند. دستگاه هاي FPGA  اسيك هاي(ASIC)   قابل ويرايش و برنامه نويسي هستند كه با يك الگوريتم و برنامه نويسي درست ميتوانند همانند يك دستگاه ASIC كارايي داشته باشند و به ازاي هر وات حدود ?? برابر قوي تر از دستگاه هاي استخراج گرافيك عمل كنند.

  • دستگاه ASIC

در حال حاضر دستگاه هاي  ASIC جزو پر كابرد ترين دستگاه هاي استخراج به شمار مي روند. توانايي عملياتي بالا در حل معادلات و مصرف به صرفه انرژي در اين دستگاه باعث شده نسبت به رقباي خود پر فروش ترين باشد.

استخراج ارز ديجيتال بدون دستگاه:

  • استخراج ابري(Cloud mining)

استخراج ابري فرايندي است كه در مرحله اول مبلغ مشخصي پول پرداخت مي كنيد و دستگاه استخراج ارز ديجيتال خود را اجاره مي كنيد و سود خود را بدست مي آوريد.انواع استخراج هاي ابري شامل:

  • استخراج  ميزباني(hosted mining):

اجاره دستگاهي كه توسط شخص ثالثي ميزباني شده است. ارائه دهنده يا شخص ثالث، راه اندازي و نگه داري دستگاه را بر عهده دارد و فردي كه دستگاه را اجاره كرده كنترل كامل تجهيزات را از راه دور به عهده مي گيرد.

  • استخراج ميزباني مجازي(virtual hosted mining):

در اين روش شما يك سرور خصوصي مجازي را ايجاد مي كنيد و كنترل آن را با نرم افزار و از طريق رايانه در اختيار داريد و عمليات استخراج را تكميل مي كنيد.

  • قدرت هش اجاره اي (leased hashing power):

اجاره قدرت هش يكي از محبوب ترين روش هاي استخراج بدون دستگاه و به روش ابري است.

 

نايس هش (nicehash) چيست؟

بازاري است كه در آن مي توانيد قدرت پردازش نرم افزار ارز ديجيتال را خريد و فروش كنيد. در اين بازار شما مي توانيد قدرت پردازشگر خود را به فروش برسانيد و يا براي ارتقاي سطح كيفي آن، قدرت پردازشگر سيستم هاي ديگر را خريداري كند.

 

نرخ هش هش ريت( hash rate) چيست؟

به زبان ساده مي توان نرخ هش را به عنوان سرعتي كه يك دستگاه استخراج در حل معادلات بلوك ها دارد تعريف كرد. دستگاه هاي استخراج بايد هزاران يا ميليون ها حدس را در هر ثانيه براي يافتن پاسخ مناسب و حل معادله بيان كنند. با توجه به اينكه يافتن عدد  Nonce يك بازي شانسي است، احتمال رسيدن به نرخ هش بسيار كم است.

كليد موفقيت هر معامله‌گري در انضباط و كنترل احساسات است. اگر هوش مهم‌ترين عامل بود قطعا افراد بيشتري از معاملات خود سود مي‌بردند.

ويكتور اسپراندو معامله‌گر بازارهاي مالي

 

استخر استخراج چيست؟

اگر جامعه ماينر ها (استخراج كنندگان) را به معدن كاران تشبيه كنيم مي توان گفت استخر هاي استخراج، معدن گروه هايي از معدن كاران اند كه موافقت مي كنند قدرت پردازش دستگاه هاي خود را براي استخراج در يك مكان به اشتراك بگذارند. اما علت انجام اين عمل چيست؟ با اين كار معدن چيان مي توانند هزينه هاي مربوط به برق و هزينه هاي جانبي را كم تر كنند و در هر زمان كه بخواهند، قدرت پردازش خودشان را به معدن هاي ديگر انتقال دهند.

بلاك چين چيست؟

يك اختراع بسيار مبتكرانه از شخص يا گروهي از افراد با نام مستعار ساتوشي ناكاموتو است. بلاگ چين در واقع يك پايگاه داده است كه در يك صفحه بسيار گسترده جهاني قرار دارد كه بر روي ميليون ها ميليون رايانه اجرا مي شود. هر فرد مي تواند اطلاعات اش را در بلاك جداگانه ثبت كند كه اين بلاك ها به صورت زنجيره اي به هم متصل مي شوند. هر كدام از بلاك ها براي جلوگيري از نفوذ اطلاعاتش داراي چيزي به نام هش هستند، هش يك مفهوم رياضي است كه مي تواند يك جمله ساده را به رمزي تبديل كند كه مخصوص هر بلاك است.

 

هزينه مشاوره ارز ديجيتال تلفني

هزينه ي مشاوره حضوري بسته به ميزان ساعت، شهرت و تبحر فرد مشاور مي تواند متغير باشد، اما زماني كه شما از مشاوره ارز ديجيتال تلفني مي خواهيد استفاده كنيد هزينه ها براساس هر دقيقه اي كه با مشاور صحبت مي كنيد محاسبه مي شود. با نصب اپليكيشن آرموو مي توانيد از تمام مراحل، هزينه ها و روش هاي اجراي مشاوره اطلاعاتي كسب كنيد تا با خيال راحت و اطمينان خاطر بيشتر با مشاوران ما تماس حاصل فرماييد.

مشاور ارز ديجيتال چه كار هايي را انجام مي دهد؟

برنامه ريزي دقيق براي سرمايه گذاري شما در ارز هاي ديجيتال

كمك به نصب دستگاه، نرم افزار و ساخت كيف پول

كنترل بر نحوه عملكرد دستگاه شما

اطلاع رساني راجع به زمان خريد يا فروش ارز ديجيتال

ارائه روش هاي مطمئن براي فروش ارز هاي ديجيتال در صرافي هاي معتبر

ماموريت آرموو در مشاوره كاوش و استخراج ارزهاي ديجيتال

ما در آرموو هستيم تا بتوانيد با اطمينان خاطر كامل، وارد استخراج ارز هاي ديجيتال شويد و از تمام مراحل استخراج تا خريد و فروش آن اطلاعات كافي كسب كنيد و پول خود را چند برابر كنيد. ما در تلاش خواهيم بود تا در هر زمان و مكان كه شما بخواهيد از طريق تلفن براي رسيدن به اهداف  تان در كنار شما باشيم.

 

مي توانيد از طريق اپليكيشن يا مشاوره كاوش و استخراج ارزهاي ديجيتال تلفني (?????-???) با مشاور خود ارتباط برقرار نمائيد.

 

منبع: https://www.armoo.co/explore-and-mining-digital-currency-advice/

 

الگوريتم هاي بازي انفجار

الگوريتم هاي بازي انفجار

 

در اين بازي شما با يك الگوريتم بسيار حرفه اي رو به رو مي شويد. در الگوريم بازي انفجار در ابتداي بازي بايد مقدار پولي را براي شروع بازي در اختيار داشته باشيد. البته كه مقدار اين رقم و مبلغ محدوديتي ندارد. يعني امكان دارد اين مبلغ بسيار كم و يا بسيار زياد باشد. اين روند مربوط به مديريت سرمايه شما و روند استراتژي خودتان است. اينكه مي خواهيد در همان ابتدا با ريسك بالا سود بسيار زيادي كنيد و يا دوست داريد آهسته و به تدريج و كم كم سود كنيد.

بعد از اين كه تصميم گرفتيد بايد به نموداري كه رو به روي شما قرار دارد نگاه كنيد. اين نمودار يك عدد را نمايش مي دهد كه با گذشت زمان در حال زياد شدن مي باشد. اين عدد در اصل همان ضريب بازي شما مي باشد. شما بايد بعد از ثبت شرط و شروع رشد فعاليت و درست قبل از اين كه رشد نمودار متوقف شد دكمه براشت مبلغ را فشار بدهيد. با اين كار در لحظه اي كه دكمه را فشار داديد عددي كه روي نمودار نمايان شده است براي شما به عنوان ضريب ثبت مي شود.

يعني پولتان ضرب در آن ضريب شده و به حساب كاربري شخصي شما منتقل مي شود. براي مثال مثلا شما با ??? هزار تومان شروع كنيد و آن را بر روي ضريب ? گذاشته و دكمه را فشار دهيد. به راحتي و در چند ثانيه شما ??? تومان خود را به ??? هزار تومان تبدبل كرده ايد. واضح است كه اين بازي يكي از سريع ترين راه هاي رسيدن به درآمد است! اما اگر نتوانيد قبل از بسته شدن ضريب، برداشت كنيد يعني آن مرحله را باخته ايد و ديگر شانسي براي برنده شدن در آن را نخواهيد داشت.

البته در صورتي كه ترفند بازي انفجار را ياد بگيريد به راحتي مي توان درصد برد خود را بالا ببريد. اصل الگوريتم بازي انفجار تشكيل اين ضريب ها مي باشد كه بايد دسترسي هر فرد ديگري و يا رباتي را به اين ضرايب را بگيرد. اين ضرايب هر دفعه و به صورت تصادفي توليد و تبديل مي شوند.

منبع : https://penzu.com/public/f1144afb

 

استفاده از هداياي تبليغاتي چه مزاياي براي صاحبان كسب و كار دارد؟

 

استفاده از هداياي تبليغاتي چه مزاياي براي صاحبان كسب و كار دارد؟

اولين و مهم ترين مزاياي آن، توسعه كسب و كار با صرف هزينه هاي كم تر است. به همين دليل شركت ها به دنبال اين هستند تا با بودجه اي كم بازاريابي هاي تاثير گذاري انجام دهند، هداياي تبليغاتي ميتواند يكي از بهترين گزينه ها باشد. همچنين زماني كه از هداياي تبليغاتي كارآمد و سودمندي استفاده مي كنيد، پيام تبليغاتي خود را ميتوانيد براي مدت طولاني در ذهن مشتريان و مخاطبان ثبت كنيد. پس ميتوان نتيجه گرفت كه هداياي تبليغاتي تنها ابزاري است كه ميتواند احساسات مشتريان را مورد هدف قرار دهد.
 
بهتر است براي بازاريابي در كسب و كارتان از روش هاي خلاقانه تري استفاده كنيد كه آن راه بكارگيري از هداياي تبليغاتي است. شما ميتوانيد به جاي آنكه بيزينس كارت خود را به مشتريان بدهيد، يك محصول به عنوان يادگاري و معرفي برند خود بدهيد تا بيشتر در ذهن آنها باقي بمانيد.

 

بهترين هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي يكي از بهترين ابزاري است كه صاحبان كسب و كار براي نشان دادن و معرفي كردن خدمات شركت و يا سازمان خود به مشتريان ارائه ميكنند. در واقع شما نوع خدمات يا آرم شركت خود را بر روي اجسام پركاربرد روزمره كه ممكن است افراد بيشتر از آنها استفاده كنند، چاپ ميكنيد كه اين خدمات با استفاده از دستگاه ليزر انجام ميشود تا نوع سفارشات شما بر روي هر اجسامي قابل اجرا باشد.  هداياي تبليغاتي به تمامي افراد اين امكان را مي دهد تا در قدم اول نام تجاري و نام شركت شما را ببينند و در قدم بعدي نام تجاري شما را با ديگران به اشتراك بگذارند. تمامي اين مراحل مهم هستند چرا كه افراد زيادي از نام برند شما آگاه ميشوند و در نتيجه شما نتيجه بهتري در كسب و كار خود به دست خواهيد آورد.

 

 

·هداياي تبليغاتي فرهنگي:

هداياي تبليغاتي فرهنگي ارائه شده براي مشتريان، بسته به نوع همكاري شما با مشتري متفاوت خواهد بود. معمولاً براي مشترياني كه داراي مدت زمان همكاري بيشتري با شركت هستند، هداياي تبليغاتي خاص‌تري با طبقه‌بندي نفيس تر ارائه مي‌شود؛ اما براي مشتريان جديد شركت ارائه يك هديه تبليغاتي معمولي تر، مي‌تواند مشتري را براي ادامه فعاليت با شركت بيشتر ‌ترغيب كند. در ادامه برخي از هداياي تبليغاتي در حوزه فرهنگ جهت ارائه به مشتريان معرفي‌شده است.

1- لوازم التحرير اختصاصي :

لوازم التحرير تبليغاتي با كيفيت توليد كشور عزيزمان ميتواند جايگزين بسيار مناسب كالاهاي وارداتي براي هداياي تبليغاتي بي كيفيت چيني گردد . ايت دسته از هدايا به اقسام زير دسته بندي مي گردند :

• دفاتر تبليغاتي

• مداد رنگي تبليغاتي

• بسته هاي بليستري

• پاك كن تبليغاتي

• خودكارهاي تبليغاتي

• جامدادي تبليغاتي

• مدادهاي تبليغاتي

• تراشهاي تبليغاتي

• خطكش هاي تبليغاتي

• پاستل تبليغاتي

2- صنايع دستي :

هداياي صنايع دستي تبليغاتي با كيفيت و نفيس توليد كشور عزيزمان ميتواند جايگزين بسيار مناسب كالاهاي وارداتي براي هداياي شما در جشن ها ، مراسم ها ، سمينارها و نمايشگاها گردد . هداياي صنايع دستي ويژه سازمانها و شركتها براي معرفي كسب و كار شما در بسته بندي هاي خاص ، استندها ، جعبه هاي شكيل و سنتي و ... ارائه مي گردد و بطور كلي به صورت زير تقسيم بندي مي گردند :

• ميناكاري

• خاتم كاري

• كاشي ، سراميك و سفال

• معرق كاري

• فيروزه كاري

• قلم زني

3- محصولات چرمي :

يكي از بهترين گزينه ها براي هداياي تبليغاتي نفيس و ماندگار محصولات چرمي است كه به دو دسته چرم طبيعي و چرم مصنوعي تقسيم مي شوند و البته تشخيص چرم طبيعي از چرم ساخت دست انسان در برخي موارد بسيار دشوار است. چرم طبيعي بسيار گرانتر از چرم مصنوعي است. برخي از كالاهاي چرمي اگر با چرم اصل توليد شده باشند، معمولاً داراي شناسنامه بوده كه اطلاعات مربوط به كالا در آن‌ها درج شده‌است. اين نوع محصولات در ايران معمولا به صورت زير دسته بندي مي گردند :

 

 

• كيف دستي مردانه :

برخي از شركت‌هاي مطرح جهت نشان دادن ميزان ارزش مشتري، كيف‌هاي چرمي زيبا را براي مشتري‌هاي خاصشان ارسال مي‌كنند. كيف چرمي كه براي نگهداري اسناد، مدارك و پول به طور مكرر در طول روز مورد استفاده قرار مي‌گيرد، علاوه بر ايجاد احساس رضايت خاطر بيشتر مشتري هنگام استفاده، مي‌تواند تبليغات شركت شما را نيز به خوبي بر قسمت رويه خود به نمايش بگذارد.

كيف دستي مردانه و زنانه

ست چرم مردانه

• ست زنانه

• كيف پاسپورتي

• دستبند چرمي

• كمربند

• كيف پالتويي مردانه

• كيف آرايشي زنانه

كيف جيبي مردانه

• كيف جيبي زنانه

• كوله پشتي

 سعيد فرزامي

 

هديه تبليغاتي بهترين روش براي بدست آوردن و حفظ بازار

هديه تبليغاتي بهترين روش براي بدست آوردن و حفظ بازار

 

به گفته حرفه ‌اي هاي فروش، هديه تبليغاتي يكي از بهترين روشها براي به دست آوردن و حفظ بازار است كه باعث وفاداري مشتريان و كاركنان شركت به برند مي شود.

مهمترين وظيفه كسب و كارها جلب توجه مشتريان است تا بتوانند نظر آنها را به سمت خدمات و محصولات خود جلب كنند. يكي از راه هاي اثربخش و ماندگار در جلب توجه مشتريان ارائه هديه هاي جذاب و خوب به مشتريان است.

 

فوايد هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي و هديه دادن بخشي از سياستهاي بازاريابي و برندينگ كسب و كارها جهت جذب مخاطبان بيشتر است. هداياي تبليغاتي ابزار بازاريابي قدرتمندي در دست كسب و كارهاست تا به وسيله آن خود را به مشتري معرفي نمايند و در ذهن مخاطب ماندگار شوند. هديه تبليغاتي بايد مخاطب را به ياد شما بياندازد و بتواند با مخاطب ارتباط و تعامل برقرار نمايد و اين دليل بر اين نيست كه حتما بايد از هداياي تبليغاتي خاص و هداياي تبليغاتي جديد استفاده نماييد، بلكه ميتوان با كمي خلاقيت در طراحي از هداياي تبليغاتي خلاقانه استفاده نمود. پيشنهاد مي گردد كالايي براي هديه دادن انتخاب ميكنيد اول از همه كاربردي باشد، ماندگار باشد و هميشه جلوي چشم مخاطب باشد و از همه مهمتر خلاقانه باشد.

 

براي بهره گيري از بروزترين  هداياي تبليغاتي  شما ميتوانيد هداياي تبليغاتي مختلف را در كنار هم بررسي و انواع آنها را با متريال مختلف از طريق سفارش هديه تبليغاتي را در سامانه ثبت سفارش آنلاين موبوكادو سفارش و  در اسرع وقت با بهترين كيفيت تحويل بگيريد.

لازم به ذكر مي باشد  يكي از روشهاي سفارش محصولات تبليغاتي مراجعه به سايت و سفارش كادو تبليغاتي مي باشد.

 

 

انواع هداياي تبليغاتي

محصولات تبليغاتي روشي براي يادآوري نام برند كسب و كارها هستند. اين روش تبليغاتي هر گونه تبليغ رسانه‌هاي اجتماعي، راديويي و يا شبكه‌هاي اجتماعي را تكميل مي‌كند. در حقيقت، محصولات تبليغاتي به موثرترين شكل تبليغات عمل ميكنند. 

هداياي تبليغاتي نسبت به هدف استفاده و يا متريال و يا موضوع كاري ميتوان دسته بندي نمود و  همين موضوع باعث شده تا داراي دسته بنديهاي گسترده و انواع بسياري باشند كه در زير به برخي از آنها اشاره مينماييم:

 

·هداياي تبليغاتي اداري و مديريتي :

  • كاربردي هداياي تبليغاتي مديريتي به مجموعه هديه هايي اطلاق مي گردد كه براي مخاطبين خاص ، مديران، افراد با جايگاه ويژه و مشتريان با ارزش مان در نظرمي گيريم و طبيعتاً سعي مي شود تا اينگونه از هدايا چه از نظر كيفيت و چه از نظر شكل، فرم و بسته بندي در بهترين حالت بوده و هديه اي نفيس، زيبا ، با ارزش و باشند.

1- ست مديريتي :

ست مديريتي از انواع متنوعي برخوردار است كه به متناسب با ارزش مالي آن بعنوان هديه تبليغاتي ارائه مي شود.رايج ترين روش براي برقراري ارتباط با مديران شركت هاي رقيب دادن هديه به آنان مي باشد.از انواع  هداياي تبليغاتي كه در اين ست ها قرار مي گيرد مي توان به اين موارد متنوع  اشاره كرد كه خودكار تبليغاتي ، فلش تبليغاتي ، ساعت تبليغاتي ، ابزار چندكاره تبليغاتي ، كيف پول تبليغاتي و ...ميتواند در اين ستها قرارداده شود. اين ست هاي تبليغاتي شامل ست مديريتي دوتكه، ست مديريتي سه تكه و يا حتي مي تواند شامل هداياي تبليغاتي بيشتري باشد كه از خودكار، جاكليدي، كيف پول جيبي يا كيف پول پالتويي، جاكارتي، فلش مموري و غيره تشكيل شده است.

2- ست اداري روميزي :

ست اداري روميزي  از متشكل از چوب و چرم در طرحها و رنگهاي مختلف متناسب با ميز و دكور كسب و كار شما ميباشد. ست هاي روميزي كارمندي را ميتوان از بين پك هاي آماده متشكل از چوب و فلز كه از 5 تيكه تا 13 تكه ميباشد و داراي رنگ بندي هستند انتخاب كرد.ست روميزي ارزان قيمت را ميتوان ازست هاي اداري روميزي چوب و فلز 5 تكه يا 6 تكه يا ست تك پلاستيكي كه داراي دفتر تلفن نيز مي باشد انتخاب كرد. وسايل روي ميز اداري از قبيل  كازيه ، زير دستي ، منگنه ، پانچ ، جاي قلم و خودكار ، جاي كليپس و سوزن ته گرد ، جا چسبي بزرگ و كوچك ، جاي كاغذ يادداشت ، جاي تقويم ،سوزن  كش ، زير دستي مديريت ، كارد پاكت نامه باز كن ، ساعت روميزي ، قاب عكس روميزي مي باشد.

3- خودكار،خودنويس و روان نويس:

خودكار تبليغاتي و خودنويس و روان نويس تبليغاتي بعنوان يك ابزار كاربردي و قابل حمل در تمامي جلسات و امور روزمره در دستان مخاطبان شما خواهد بود. به همين دليل يكي از به اصطلاح گرم ترين و پر استفاده ترين ابزارهاي تبليغاتي براي برند و نام تجاري شما به شمار مي آيد. يكي از ويژگي هاي مهم اين نوع خودكارها دارا بودن قابليت حك و چاپ روي بدنه آن مي باشد كه باعث ماندگاري نام تجاري برند شما در ذهن مخاطبين مي باشد.

4- سررسيد و سالنامه:

با پايان يافتن سال جاري و شروع يك سال جديد ديگر بازار تبليغات و تبريك و تهنيت داغ تر از گذشته خواهد شد كسب و كارهاي پيشرو و خلاق اين فرصت را غنيمت شمرده و از آن به عنوان بهترين زمان شناساندن برند خود استفاده خواهند كرد. به جرات ميتوان سررسيد سالنامه را بعنوان يكي از مفيد ترين و موثر ترين كالاهاي تبليغاتي معرفي كرد كه هم ميتواند به ارائه دهنده ي آن سود رساني كند و هم ميتواند براي دريافت كننده آن مفيد باشد. ارائه دهنده ميتواند نام و لوگوي خود را معرفي كند و استفاده كننده ميتواند مهم ترين رويدادهاي خود را نظير سر رسيد چك ، جلسات آينده را در تاريخ مورد نظر يادداشت كند

 

روش 1000 ساعته حرف آخر ؛ اتمام كل دروس كنكور فقط در 4 ماه

روش 1000 ساعته حرف آخر ؛ اتمام كل دروس كنكور فقط در 4 ماه

quy4_z2.jpg

روش 1000 ساعته حرف آخر ؛ از نكات قابل توجه و مورد نياز براي يك دانش آموز داشتن برنامه ريزي مي باشد اكثر دانش آموزان به صورت خودكار براي خودشان برنامه‌ريزي كرده و از آن استفاده مي كنند ولي بايد بدانند نوشتن برنامه نياز به تخصص داشته و كار هر شخصي نمي باشد اكثر دانش آموزان از بي‌برنامگي رنج برده و در اين مسير بارها شكست مي خورند و از ادامه دادن راه منصرف مي‌شوند و نتيجه قابل قبولي در كنكور كسب نمي‌كنند اما موسسه حرف آخر براي شما دانش آموزان عزيز برنامه‌هاي متناسب با روشهاي اصولي طراحي كرده كه شما دانش آموزان در هزار ساعت تمامي مطالب سه سال خود را از صفر تا صد مطالعه كنيد.

آيا در 1000 ساعته حرف آخر همه دروس را مطالعه ميكنيم؟

برنامه 1000  ساعته حرف آخر برنامه جامع و كاملي براي شما دانش آموزان مي باشد كه با روش هاي اصولي زير نظر بهترين مشاوران كشور و روش‌هاي نوين تدوين شده است كه به دو قسمت اصلي تقسيم‌بندي مي‌شود :

قسمت اول برنامه مطالعه و آموزش و تدريس موضوعات و مباحث كتاب درسي بوده كه در بسته هاي آموزشي از اين آموزش ها استفاده مي كنيد و در قسمت دوم برنامه حل تست هاي تاليفي و كنكور سراسري بوده كه شما دانش آموزان را براي كنكور سراسري آماده كند. از ويژگي هاي مهم برنامه قطاري بودن آن مي باشد براي همين به برنامه هزار ساعت برنامه قطاري نيز گفته مي‌شود دانش‌آموزان از اول طبق برنامه شروع به مطالعه كرده و طبق چينش برنامه پيش ميره روند اگر دانش آموزي در روزي به مشكل برخورده و مطالعه نكند سردرگم نشده و روز بعد از آخر همان جايي كه مطالعه كرده درس خود را ادامه مي‌دهد در صورتي كه در برنامه هاي معمولي اگر شما روزي را مطالعه نكنيد بايد ساعت مطالعه خودتان را بالا برده تا جبران آن روز را انجام دهيد.

ويژگي‌هاي مهم برنامه قطاري

1 – ايستگاه مرور و جبراني

خيلي از دانش آموزان دروس خود را مطالعه كرده و ديگر در برنامه خود مرور ندارند و اين مشكل باعث حذف اطلاعات از حافظه ما مي شود در صورتي كه ما مطالب را بايد وارد حافظه بلند مدت خود بكنيم از آنجايي كه انسان از 2 حافظه كوتاه مدت و بلند مدت برخوردار ميباشد براي انتقال اطلاعات از حافظه كوتاه مدت به حافظه بلند مدت بايد از مرور و تكرار استفاده كنيم.

بگذاريد با يك مثال ساده توضيح بدهم شما پنج شب پيش شام چي خورديد؟! درست يادتون نمياد ولي مسير مدرسه ابتدايي تون را هنوز فراموش نكرديد اين به دليل تكرار مكرر مطالب هست پس بايد دروسي را كه در روز هاي مختلف مطالعه ميكنيم را با مرور وارد حافظه بلند مدت خود كنيم ما در برنامه قطاري 1000 ساعته حرف آخر ايستگاه‌هاي مرور جبراني را فراهم كرديم كه شما بعد از خواندن درس هاي خود به ايستگاه هاي جبراني رسيده كه اگر درسي را جامانده ايد و يا نياز به مرور داريد در اين ايستگاه با مرور مطالب ديگر نگران فراموشي دروس نباشيد

2- مطالعه هم زمان همه دروس

مشكل اكثر دانش آموزان مطالعه خوشه‌اي دروس مي باشد به اين صورت كه درسي را بصورت كامل در يك روز مطالعه كرده و در روز بعد به سراغ درس بعدي مي‌روند كه اين روند بازده مناسبي نداشته و باعث خستگي دانش آموز مي‌شود ما در برنامه قطاري 1000 ساعته حرف آخر تمامي دروس را به صورت همزمان پيش برده تا دانش آموزان همه درس ها رو مطالعه كنند مثلاً در روز اول درس زيست و شيمي و عربي مطالعه مي شود كه دانش آموز در يك روز فقط و فقط وقت خود را به يك درس ندهد.

3 – آزمون هاي مرحله اي

ما براي فهميدن روند پيشرفت دانش آموز درخلال درس خواندن دانش آموز ايستگاهي براي آزمون طراحي كرده تا دانش آموز بعد از مطالعه درس هاي خود از همان مباحث آزمون گرفته تا مشكلات دانش آموز نمايان شود و با بررسي تحليل آزمون مشكلات خود را رفع كند البته قبل از آزمون باز ايستگاه مرور قبل از آزمون گذشته تا دانش آموز براي آزمون نيز آماده شود.

4 -برنامه ريزي دقيق و منظم

مزاياي استفاده از برنامه ???? ساعته اينكه بدوني اگه الان شروع كنيد و درس بخونيد كي تمام درس ها تموم ميشه از ويژگي ها و مزاياي يك برنامه هستش دانش آموزان به دنبال قبولي در كنكور با يك برنامه در زمان مشخص هستند كه اين ويژگي فقط در برنامه ???? ساعته حرف آخر مشخص شده كه بدون اگر الان درستون رو شروع كنيد و روزي ? ساعت مطالعه كنيد شما بعد از ??? روز صفر تا صد دروس خود را هم مطالعه كرده و هم تست و هم آزمون داده كه اين از ويژگي و مزاياي برنامه هزار ساعته حرف آخر مي باشد كه باعث كم شدن استرس دانش آموز مي شود هر دانش‌آموزي كه حتي هيچ مطالعه هم نداشته در هزار ساعت مي‌تواند با آمادگي كامل رسيده و به هدف خود برسد.

5-پويا نمايي

شايه بگيد پويا نمايي ديگه چه كمكي به ما ميكنه؟ كافيه گذري به گذشته خود زده و تصا  ويري كه از دوران كودكي خود به ياد داريد را مرور كنيد. خب درسته حافظه تصويري انسان يكي از قوي ترين حواس انسان بوده و مطالب را در نيم كره سمت راست مغز ميگنجاند. ماهم از اين موضوع استفاده كرده و دروس را با انيميشن و شهودي سازي در حافظه بلند شما ميگنجانيم.

خلاصه كلام!!!!!

اين برنامه ريزي براي دانش آموزان كه هدف پزشكي يا دندانپزشكي و يا مهندسي دانشگاه هاي معتبر را دارند تدوين و طراحي شده تا در هزار ساعت مطالعه و حل تست بدون هيچ استرسي خود را براي كنكور سراسري آماده نمايند براي دريافت اطلاعات بيشتر در مورد برنامه ???? ساعته با شماره تماس02166028126  گرفته تا با مشاورين ارشد موسسه شرايط خود را در ميان بگذاريد

به نقل از حرف آخر harfehakhar مقاله روش 1000 ساعته حرف آخر