مزاياي خريد از عمده فروشي

مزاياي خريد از عمده فروشي

شما در صورتي در كسب و كار خريد و فروش كيف و كفش خود مي تواند موفق باشيد,

كه اجناس را با قيمت ارزان و با كيفيتي خوب تهيه نماييد و كالاهاي مورد نياز مشتريان را با قيمتي مناسب

به دست آنها برسانيد.

به عبارتي در صورتي كه مشتريان شما اگر از قيمت و كالاي شما راضي باشند

باز هم به شما مراجعه خواهند كرد و اينگونه فروش شما افزايش چشم گيري پيدا خواهد كرد در نتيجه سود شما افزايش پيدا مي كند.

ما در اين مقاله قصد داريم تا مزاياي خريد به صورت عمده را به شما آموزش دهيم.
در قسمت زير سعي كرده ايم تا

مهم ترين مزاياي  مربوط به خريد از پخش عمده ارزان كيف

را براي شما شرح دهيم:
قيمت مناسب:يكي مهمترين مزاياي خريد از عمده فروشي ها,

ارزان تر تمام شدن معامله ي شما خواهد بود. شما مي توانيد

با خريد حجيم تر درصد تخفيف بيشتري را از فروشنده دريافت نماييد و به عبارتي با ارزانتر خريدن

كالا آن را ارزانتر به مشتريان خود خواهيد داد و به عبارتي ميزان فروش شما افزايش پيدا خواهد كرد.

موجود بودن كالا در انبار: در صورتي كه شما تعداد بالايي از كالاهاي خود را در انبار داشته باشيد

 

همواره مي توانيد به مشتريان خود محصولات آكبند و تست نشده را ارائه دهيد و در صورت فروش بالا نياز نيست

به صورت مداوم براي خريد به فروشنده ها مراجعه نماييد.

صرفه جويي در زمان و پول: در حال حاظر در تهران يكي از مشكلات اصلي ترافيك فراوان

در نقل و انتقال كالا مي باشد.

در صورتي كه بتوانيد به صورت عمده خريد خود را انجام دهيد,

ديگر نياز به صرف زمان براي خريد هاي بعدي خود نداريد.

علاوه بر زمان با توجه به افزايش قيمت بنزين و گران شدن كرايه ها در ايران, شما در هزينه نقل و انتقال نيز صرفه جويي كرده ايد.

توانايي در خريد محصول به صورت آنلاين از توليدي كيف  :

 

براي خريد هايي به صورت عمده شما مي توانيد,

در خريد هاي بعدي با فروشنده مذاكره كنيد و يا با مراجعه به سايت فروشنده به سادگي محصولات مورد

نياز خود را سفارش دهيد و در مغازه و يا در محل انبار خود محصولات را به سادگي دريافت نماييد.

تنوع محصول بيشتر: با توجه به اينكه قصد خريد محصول به صورت عمده را داريد

دست شما بازتر است و به عنوان مثال ??? عدد كيف را مي توانيد در طرح ها و شكل هاي گوناگون خريد كنيد.

با اين كار در مغازه خود و يا در فروشگاه اينترنتي خود مي توانيد تنوع محصولات خود را افزايش دهيد

و همين امر باعث مي شود تا مشتريان هدف شما افزايش پيدا كنند و در نتيجه فروش شما افزايش پيدا خواهد كرد.

 همواره سعي كنيد با يك پخش عمده كيف معتمد حرفه اي كار خود را ادامه دهيد

, تا بتوانيد از اين طريق به حداكثر سود دهي برسيد.

ما به شما  ارزان كيف را پيشنهاد مي كنيم, اين توليدي با دارا بودن

وب سايتي معتبر, مي تواند به شما خدمات از راه دور خود را ارائه دهد.

مطالب مرتبط :

توليدي كوله پشتي

لينك صفحه :

http://arzankif.ir/tag/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%da%a9%db%8c%d9%81-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%87

سايت منبع :

 

http://arzankif.ir/

 

طرز تهيه انواع فلافل، آش رشته وآبگوشت

نخود يكي از حبوبات مورد علاقه خانواده هاي ايراني است؛ در اين دستور اشپزي سعي ميشود سه غذاي پرطرفدار با نخود به شما آموزش داده شود. ما شما را با طرز تهيه انواع فلافل، آش رشته وآبگوشت آشنا ميكنيم.  همان طور كه ميدانيد.  نخود يكي از حبوبات محبوب و بسيار سالم براي بدن است. گياه نخود، به صورت بوته‌اي و به صورت يك سال در ميان، در زمين هاي كشاورزي كاشته مي‌شود. اين ماده غذايي سرشار از ويتامين است.

فقط يك نكته مهم وجود دارد، توجه داشته باشيد كه قبل از پختن نخود، آن را حتما حدود 12 ساعت در آب بگذاريد تا خيس بخوره و نفخ آن گرفته شود.

چند مدل غذا ايراني كه با نخود درست مي‌شود.

فلافل

18ew_q2.jpg

فلافل يك نوع فست فود است، كه شهرت زيادي پيدا كرده. طرز تهيه فلافل كاري آسان است، فلافل طعمي تند داشته و نخود جزء مواد اصلي اين غذاي خوشمزه است.

دستور تهيه فلافل:

  • 400 گرم نخودها را در يك كاسه آب حدود 12 ساعت بخيسانيد و حتما آب آن را عوض كنيد.

     
  • 4 عدد سيررا به همراه 2 عدد پياز پوست بگيريد و بشوييد. سپس به همراه نخودي كه كاملا خيس خورده كه آبكش كرده ايد در چرخ گوشت بريزيد و آن را دو مرتبه چرخ كنيد تا كاملا يكدست شوند.

     
  • 200 گرم جعفري را پاك كنيد و بشوييد. سپس آن ها را بر روي تخته آشپزخانه به صورت خرد كنيد. سپس در ادامه جعفري خرد شده را به كاسه نخود اضافه كنيد. سپس 2 عدد تخم مرغ را بشكنيد و در كاسه تخم مرغ بريزيد. و در ادامه به مواد داخل كاسه به صورت كم كم 3 قاشق غذاخوري آرد نخودچي را اضافه كنيد و مواد را مرتبا هم بزنيد تا مايه فلافل آماده شود و خودش را بگيرد.

     
  • كمي از نمك، زردچوبه و فلفل سياه و تخم گشنيز و زيره را كاملا خرد كنيد و به كاسه نخود اضافه كنيد و به خوبي مواد را هم بزنيد. در صورت تمايل مي توانيد از مقداري فلفل قرمز براي تند شدن فلافل استفاده كنيد.

     
  • براي سرخ كردن فلافل ها از يك تابه گود استفاده كنيد و بايد به مقداري روغن به قابلمه اضافه كنيد تا فلافل ها در آن غوطه ور شوند. بعد از اينكه روغن كاملا داغ شد. بعد از اينكه تمامي فلافل ها را سرخ كرديد، آن ها را در يك حوله كاغذي قرار دهيد تا روغن اضافي آن‌ها خارج شود. حالا نوش جان كنيد.

آبگوشت

آبگوشت نوعي غذاي قديمي و سنتي ايراني به حساب مياد، طرز تهيه آبگوشت را ما براي شما نوشتيم تا درست كنين و در كنار خانواده لذت ببريد. آب آبگوشت را با نان تليت مي‌كنند و گوشت آن را به شكل گوشت كوبيده مي‌خورند.

دستور تهيه آبگوشت:

  • قبل از شروع به آشپزي، از شب قبل نخود و لوبياها را در يك كاسه آب بريزيد و بگذاريد تا كاملا خيس بخورند و حدود دو بار هم آب آن‌ها را عوض كنيد. اين كار باعث مي‌شود كه نفخ لوبيا و نخود از بين برود و به مراتب راحت‌تر پخته شوند.
  • يك پياز را پوست بگيريد و بشوييد و خرد كنيد سپس به همراه گوشت با كمي نمك و فلفل زرد چوبه و روغن مايع داخل قابلمه تفت بدين.
  • 7 پيمانه آب به همراه نخود و لوبيا اضافه كنيد و قابلمه را بر روي اجاق گاز با حرارت ملايم قرار دهيد تا به آرامي پخته شوند.
  • بعد از گذشت سه ساعت، 2 عدد سيب زميني‌ها را پوست بگيريد و بشوييد. سپس آن‌ها را به قابلمه اضافه كنيد.
  • حدود بيست دقيقه ديگر رب گوجه اضافه كنيد.

نكته مهم در پختن آبگوشت : حرارت مي باشد. هر چقدر حرارت اجاق گاز آن ملايم و كم تر باشد، باعث مي شود آبگوشت به آرامي پخته شود . اصطلاحا به طور كامل جا بيفتد. نوش جان

آش رشته

يكي از پرطرفدارترين غذاها است، كه معمولا در ايام خاص براي نذري دادن استفاده مي‌شود. در محتويات آش رشته هم نخود استفاده مي‌شود. در اين بلاگ طرز تهيه آش رشته مجلسي را آموزش مي‌دهيم.

دستور تهيه آش رشته:

  • پيازها را خرد كنيد. يك قابلمه را كه مقداري روغن مايع در آن ريخته ايد را بر روي اجاق گاز با حرارت ملايم قرار دهيد تا روغن كاملا داغ شود. بعد از داغ شدن روغن، پياز خرد شده را به قابلمه اضافه كنيد و تفت دهيد. بعد از اينكه مقداري پياز نرم شد، زردچوبه و فلفل سياه به آن اضافه كنيد و خوب مواد را هم بزنيد و با يكديگر تفت دهيد.

     
  • بعد از اينكه حبوباتي داخل قابلمه پخته شدند، آن ها را به داخل قابلمه پيازها اضافه كنيد. و مقداري آن ها را با يكديگر تفت دهيد. سپس به قابلمه چند پيمانه آب جوش اضافه كنيد و سپس عدس را آبكش كنيد و آن را نيز به قابلمه اضافه كنيد و در قابلمه را بگذاريد تا عدس ها نيز كاملا پخته شوند.

     
  • سبزي آش كه شامل تره، جعفري، شنبليله و گشنيز مي باشد را پاك كنيد و بشوييد. سپس آن ها را بر روي تخته آشپزخانه به صورت ساطوري خرد كنيد. و در ادامه آن را به قابلمه اضافه كنيد. و مواد داخل قابلمه را با يك ملاقه هم بزنيد. بهتر است كه در اين مرحله در قابلمه را نيمه باز بگذاريد، چونكه اگر در قابلمه كاملا بسته شود، باعث مي شود كه رنگ سبزي تيره شود.

     
  • اضافه كردن رشته آشي به آش رشته، بعد از پخته شدن كامل سبزي آشي مي باشد. در صورت تمايل مي توانيد مقداري كشك هم در اين مرحله به آش اضافه كنيد تا به همراه ساير مواد داخل آش به خوبي پخته شوند.

منبع: https://blog.okala.com/

 

 

آنچه بايد درباره پاور بانك ها بدانيد!

آنچه بايد درباره پاور بانك ها بدانيد!

 

همه ما روزانه ممكن است از پاور بانك براي شارژ گوشي تلفن همرا خود يا بقيه ويجت ها و دستگاه هاي الكترونيكي خود مانند ساعت مچي هوشمند يا هندزفري بلوتوث خود استفاده كنيم پس بهتر است بدانيم پاوربانك‌ها درواقع باطري هاي خاصي مي باشند كه در يك مدار خاص با شارژ الكتريكي مشخص ، فشرده شده‌اند و آن‌ها به شما اجازه مي‌دهند كه انرژي الكتريكي را ذخيره نماييد و در زمان لازم از انرژي موجود براي شارژ موبايل يا تبلت يا ديگر لوازم جانبي تلفن همراه خود استفاده كنيد.

پاور بانك فست KP مدل PD-16 ظرفيت 10000ميلي آمپر ساعت
امروزه استفاده از پاوربانك تقريبا به امري معمول تبديل شده اند و به عنوان امري ضروري و مورد نياز براي استفاده كنندگان موبايل و تبلت و پخش كننده‌هاي پرتابل (قابل حمل) شناخته شده هستند

پاوربانكها براي تمام دستگاههايي كه داراي پورت يو اس بي(USB) باشندقابل استفاده هستند و بعضي از آنها پورت ميكرو يو اس بي و يو اس بي سي (تايپ سي) و لايتنينگ آيفون را نيز دارا هستند ،بطورمثال: اسپيكرهاي پرتابل،سيستمهاي GPS ، پليرهاي MP3 ،تلفن هاي هوشمندوتبلتها ميتوانندبا پاوربانك‌ها شارژبشوند.بطورخلاصه هردستگاهي كه به كمك پورت USB شارژ مي‌كنيد را ميتوانيد با پاوربانك شارژ آن را انجام دهيد.
فقط نكته مهم اين مي باشد كه فراموش نكنيد و توجه داشته باشيد كه پاوربانك را نيز شارژ نماييد.

پورت هاي پاورنك را بهتر بشناسيد

هر پاور بانك يك سوكت ميني (ميكرو يو اس بي،تايپ سي،لايتنينگ)متناسب با نياز شما را داراست. قبلا تنها يك درگاه ميني ميكرو يو اس بي داشت ولي الان انواع درگاه هاي مناسب با گوشي هاي مختلف را داراست و همچنين سوكت USBنيز در آن وجود دارد.


ظرفيت‌ پاوربانك مهم تر است يا اندازه آن؟


ظرفيت پاوربانك درواقع به ميزان توانايي پاوربانك در ذخيره انرژي الكتريكي درمقايسه ميلي آمپر را گويند.بنابرظرفيت پاوربانك‌ها ميتوان دستگهاي متفاوتي را با آن‌ها شارژ نمود، طور مثال يك پاوربانك ???? ميلي آمپر جهت شارژ يك موبايل هوشمند با صفحه اي متوسط مناسب مي باشند ولي اگر براي شارژ دستگاههايي با مصرف الكتريكي بالاتر مانند تبلتها و گوشي هاي هوشمند بزرگ مورد استفاده قرار گيرند،نياز به شارژ چندباره دارند.
جهت شارژ دستگاه‌هاي كه نياز به ميلي آمپر بيشتري جهت شارژ كامل دارند بايستي از ظرفيتهاي بالاتر پاوربانك نظير ???? ،????? يا ????? ميلي آمپر ساعت يا بيشتر استفاده نمود.


يك پاور بانك چند بار گوشي را شارژ ميكند؟

درواقع اينكه يك پاور بانك چند بار ميتواند گوشي شما را شارژ كند بستگي به ظرفيت پاور بانك شما و باتري تلفن همراه شما دارد. شايد فكر كنيد اگر شما يك پاور بانك 20 هزار ميلي آمپر داشته باشيد و يك گوشي 4 هزار ميلي آمپر ميتوانيد گوشي خود را 5 بار شارژ كنيد ولي اين تصور غلط است چون با هر بار شارژ كردن مقداري از انرژي در كابل هاي ارتباطي شما هدر ميرود پس بهتر است براي پاور بانك خود يك كابل كوناه يا اصلاحا يك كابل پاوربانكي تهيه كنيد براي تهيه اين نوع كابل ميتوانيد از فروشگاه هاي معتبر اينترنتي لوازم جانبي مانند ديجي فرست استفاده كنيد.

طول عمر طبيعي يك پاور بانك چقدر است؟

اين سوال ذهن بسياري از كاربران پاوربانك را به خود مشغول كرده است،جهت پاسخ دادن به اين سوال توجه شما را به پاسخ به دوسوال مهم و داراي اهميت جلب ميكنيم:
?- تعداد دفعات شارژ و تخليه شارژدريك پاوربانك كه اين امربر روي مدت زمان قابل استفاده بودن يا Lifetime آن تاثيرگذار مي باشد.
?- مدت زمان نگه داري شارژ توسط پاوربانك درهنگام عدم استفاده ازآن.


كابل شارژر پاور بانك

در هنگام خريد اكثر پاور بانك ها يك كابل شارژر با درگاه micro usb به usb همراه آن است.كه براي شارژ شدن خود پاور بانك الزامي است .ولي براي گوشي خود شما اگر از درگاه micro usb پشتيباني نميكرد و شما الزام به خريد كابل پاور بانك مورد نياز خود ميشويد مانند كابل شارژر پاوربانك USb-C يا لايتنينگ مناسب براي (آيفون) را خريداري بكنيد .
كابل شارژر پاوربانكي با كابل شارژري كه براي گوشي خود استفاده ميكنيد فرق هايي دارد، كابل پاوربانكي ،كوتاه است و سرعت شارژ كردن گوشي و شاؤژ كردن پاور بانك را افزايش ميدهد و بدليل كوتاه بودن آن امكان پيچيده شدن آن در كيف و يا خراب شدن آن كمتر است و بهت است براي بهتر شارژ شدن گوشي خود با پاوربانك از كابل مخصوص خود آن استفاده كنيد.
مجموعه ديجي فرست مدل هاي پاوربانك با ظرفيت هاي متنوع را وارد بازار كشوركرده است كه ميتوانيد در صورت نياز خود بصورت تكي و عمده از پخش لوازم جانبي موبايل ديجي فرصت نسبت به خريد خود اقدام كنيد.