چگونه با ارسال اس ام اس خدمات با كيفيت تري ارائه بدهيم؟

چگونه با ارسال اس ام اس خدمات با كيفيت تري ارائه بدهيم؟

76t1_b6.jpg

اگر از بازاريابي پيامكي به نحوه صحيح استفاده كنيد، علاوه بر اينكه به مشتريان خود دسترسي پيدا مي كنيد، آن ها را مشتريان دائمي خود مي كنيد.

اگر شما كسب وكاري راه اندازي كرده ايد كه قصد توسعه وگسترش آن را داريد و نياز به تبليغ داريد، ما به شما پنل ارسال اس ام اس را معرفي مي كنيم.

با توسعه روز افزون تكنولوژي و رسانه هاي اجتماعي در بين افراد جامعه، ديگر به صورت معمول قادر به انجام امور جاري زندگي

خود نيستيم.

يكي از اين تكنولوژي ها سامانه پيامكي است. بهترين راه و وسيع ترين راه براي تبليغ كسب وكار هاي كوچك و بزرگ و نوپا، استفاده از پنل ارسال اس ام اس مي باشد.

اين روش با كم ترين هزينه و با سرعت بيشتر و همچنين امكان ارسال اس ام اس انبوه، شما را در رسيدن به هدف ياري مي كند.

شما مي توانيد بازدهي فعاليت هاي بازاريابي تان را  با پنل ارسال اس ام اس اندازه گيري كنيد و تأثير ارتباط با مشتريان را بررسي كنيد.

مي توانيد از طريق ماژول انتقادات و پيشنهادات،اين امكان را به مشتريان بدهيد كه نظراتشان را از طريق ارسال پيامك اعلام كنند.

اين امر باعث مي شود شما به يك پله جلوتر حركت كنيد، زيرا با انتقادات و پيشنهادات سازنده مي توانيد به مزيت رقابتي دست پيدا كنيد.

در اين سامانه ميتوانيد به جاي شماره از نام تجاري استفاده كنيد و باعث ماندگاري نام تجاري كسب و كار تاندر ذهن مشتريان خود شويد.

به همين سادگي نام برند خود را بر سر زبان ها بياوريد.

مديران و صاحبان كسب و كار چگونه از پنل ارسال اس ام اس استفاده ميكنند؟

ما هميشه به صاحبان مشاغل توصيه مي كنيم كه براي توسعه و پيشبرد اهداف خود از پنل ارسال اس ام اس استفاده كنند، در حالي كه مشتريان نيز مي توانند از مزاياي پنل ارسال اس ام اس، بهره مند شوند. چگونه؟

با دريافت پيامك، از تخفيف ها و پيشنهاد هاي اختصاصي مطلع مي شوند و با برند مورد علاقه خود راحت تر و سريعتر ارتباط برقرار مي كند و اين راهي است براي وفادار كردن مشتريان.

ما در تلاش هستيم تا با استفاده از پنل ارسال اس ام اس، فرهنگ استفاده از پيامك را در كشور توسعه دهيم، اين تلاش ما قطعاً به صاحبان كسب وكار در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتريانشان كمك قابل توجه اي خواهد كرد.

استفاده از پنل ارسال اس ام اس در موارد غير تبليغاتي

علاوه بر استفاده از پنل ارسال اس ام اس براي تبليغات، براي موارد غير تبليغاتي هم مي توان استفاده كرد براي سازمان هايي كه به دنبال ارائه خدمات هستند، مانند بيمارستان ها، نمايندگي بيمه، مراكز مذهبي و مساجد، مدارس، دانشگاه ها .

در تمامي مواردي كه نام برده شد، اكثر مشتريان دائمي هستند يا حداقل براي يك بار به اين مراكز مراجعه كرده اند.

از طريق پنل ارسال اس ام اس، اطلاعاتي در زمينه سلامت و رعايت بهداشت و يا تخفيف در ارائه خدمات، مي توانيد ارسال كنيد.

با استفاده از سامانه ارسال و دريافت پيامك، بهترين بازخورد پيامك هاي ارسال شده را دريافت مي كنيد:

ارائه بخش نظر سنجي در مورد خدمات ارائه شده در بخش هاي مربوطه با پنل ارسال اس ام اس

با استفاده از سامانه پيامكي، از مشتريان خود بخواهيد كه انتقادات و پيشنهادات خود را به صورت مستقيم با مديريت يا مسئول مربوطه در ميان بگذارند.

ايجاد صندوق انتقادات و پيشنهادات هوشمند در بخش هاي مختلف بيمارستان، براي سهولت در ارسال پيامك

با كمك پنل ارسال اس ام اس اين امكان را به مشتريان خود بدهيد كه پيشنهادات و انتقادات مربوط به نحوه برخورد پرسنل بيمارستان و كادر درماني و همچنين پرسنل امور اداري را با اين روش بيان كنند.

علاوه بر اينكه مي توان به وسيله پنل ارسال اس ام اس، از نظرات مشتريان جويا شد، مي توان نظرات پرسنل و كادر اداري را در مورد رفتار ارباب رجوع نيز جويا شد.

ارسال انبوه با پنل ارسال اس ام اس چه مزايايي دارد؟

با در اختيار داشتن پنل ارسال اس ام اس مي توانيد به شماره هاي منطقه مورد نظر و يا شماره هاي شهر و استان هاي سراسر كشور پيامك ارسال كنيد.

شماره هاي همه ي شهر ها و مناطق مختلف كشور در سامانه پيامكي ثبت شده است و شما مي توانيد به راحتي به تمامي شماره ها پيامك ارسال كنيد.

سرعت بالاي ارسال پيامك يكي از مزاياي مهم  است كه كار را براي ارسال اس ام اس انبوه راحت تر مي كند.

ماندگاري پيامك در گوشي همراه  يكي از مهمترين مسايل است.

اس ام اس فضاي زيادي را احاطه نمي كند و هيچ زحمتي براي نگه داري ندارد، پس تنها كاري كه شما بايد انجام دهيد، اين است كه از محتواي مناسب استفاده كنيد تا براي مخاطبان جذابيت داشته باشد.

تنوع در انتخاب مخاطب يكي از مواردي هست كه در هدفمند كردن تبليغات تاثير مثبت دارد.

با استفاده از يك سامانه پيامكي ميتوانيد مخاطبان را با دقت تفكيك كنيد.

مي توانيد با استفاده از سامانه پيامكي به تمام مناطق شهرهاي بزرگ، پيامك ارسال كنيد.

قابليت ارسال پيامك انبوه به اصناف، پزشكان، اساتيد دانشگاه، ارگان هاي دولتي، بيمارستان ها و …،

 با داشتن پيش شماره مربوط به استان يا شهر مورد نظر مي توانيد با استفاده از سامانه پيامكي، پيامك ارسال كنيد.

مي توانيد شماره هاي مخاطبان خود را در دسته بندي هاي مختلف تنظيم كنيد تا در زمان ارسال پيامك انبوه، سريعتر ارسال كنيد.

همچنين با استفاده از پنل اس ام اس مي توانيد مناسبت هاي ملي را به صورت ارسال پيامك انبوه، ارسال كنيد.

با امكانات پنل ارسال اس ام اس ما هرگز در بازاريابي خود شكست نخواهيد خورد.

اگر هنوز هم پنل ارسال اس ام اس نداريد، با توصيه هاي ما، به همراه داشتن پنل ارسال اس ام اس در كسب و كار خود فكر كنيد.

منبع: وبسايت پنل پيامك مديانا

 

چت روم فارسي

چت روم فارسي

چت روم ها از گذشته تا به امروز به صورت گروه هايي به صورت عمومي و خصوصي براي بر قراري ارتباط ميان مردم و ملت هاي مختلف و زبان هاي مختلف بدون تبعيض نژادي و جنسيتي بوده و هر كسي مي تواند در اين گونه نرم افزار يا سايت ها فعاليتي داشته باشد كه در گذشته اين چت روم ها فقط در كشور هاي خارجي وجود داشته و به صورت جاوا اسكريپت بوده و تنها چت روم هاي ايراني از طريق ساخت چت روم براي ياهو مسنجر و گروه هاي ياهو مسنجر جهت ارتباط وجود داشت كه پس از ورود موبايل ها به دنياي تكنولوژي نرم افزار نيمباز وارد بازار شد كه با استقبال خوبي همراه بود و پس از آن به مرور سايت هايي مخصوص چت روم هاي فارسي به صورت جاوا افتتاح كه پس از مدتي اين سايت ها تبديل به پي اچ پي شده و محبوبيت و امكانات فراواني به مرور پيدا كرد كه امروزه نسل چت باران و چت روم هاي شلوغ و پر كاربر و پر طرفدار جهت سرگرمي و بر قراري ارتباط افتتاح شد  و اين چت روم ها در رقابت بوده و همچنين اين چت روم ها از امكانات فراواني مانند چت خصوصي و پروفايل و پست گذاشتن در پروفايل و ليست امتيازات و درجه بندي و عكس گذاشتن براي پروفايل و ريپلي و يا پاسخ پيام مانند تلگرام برخوردار مي باشد كه اين امكانات باعث افزايش طرفدار اين سايت ها نسبت به گروهاي تلگرامي شده ولي متاسفانه در چند ساله اخير به دليل رعايت نكردن و نظارت نكردن مديران برخي چت روم ها بر سايت هاي خود اين چت ها فيلتر اعلام شده ولي هنوز هم چت روم هايي هستند كه با نظارت و مديريت 24 ساعته و اخراج و بستن ايپي كاربران مختلف از انتشار پيام ها و يا تصاوير غير اخلاقي جلوگيري كرده و اميد واريم در چندين سال اخير چت روم هايي كه نظارت كامل دارند مجوز و تاييديه از سازمان فيلترينگ گرفته و بر فعاليت خود ادامه دهند .

چت باران

چت باران يكي از قديمي ترين چت روم هاي فارسي بوده كه در زمان خاصي قبل از فروش اين چت روم به كاربراني با امار انلاين 1200 نفر در لحظه ميرسيد كه پس از شلوغ بودن و كيفيت بالاي اين چت روم دامنه اصلي اين چت روم به قيمت بسيار بالايي فروخته شد و پس از مدتي سايت هاي خارجي دامنه اصلي اين چت روم را خريداري كرده و استفاده ميكنند ولي كاربران اين چت روم دوباره دامنه هاي متعددي ساخته و قصد بر برپايي دوباره اين چت روم داشته كه متاسفانه باز هم افرادي سود جو بدون نظارت بر چت روم هاي خود اسم اين چت روم را در سازمان فيلترينگ زير سوال برده و اين چت روم ها هم نيز فيلتر مي شوند ولي عسل چت امروزه با مديريتي 24 ساعته و نظارت كامل مانع از انتشار مطالب غير اخلاقي مي شود و قصد بر ساخت محيطي امن براي كاربران چت روم ها را دارد . 

ناز چت

ناز چت كه از سال 1390 شروع به فعاليت داشته و اولين نسخه از اسكريپت اي تي چت را وارد بازار كرده و با قالبي اختصاصي وارد بازار شد محبوبيت شديدي در زمينه چت روم ايجاد كرد كه متاسفانه پس از مدتي اين چت روم بسته شد به دليل مشكلات سروري و سپس در سال 1397 دوباره فعاليت خود را شروع كرد و خوشبختانه باز هم محبوبيت شديدي در بين كاربران پيدا كرد به طوري كه از پس گذشت يك ماه با امار 700 انلاين در لحظه مواجه شد و اسم و نام خوبي در بين كاربران چت رومي داشته زيرا با نظارت كامل اين چت روم مديريت مي شد و امروزه با اسم پرشين چت همه اين چت روم را مي شناسند .

چت روم چيست ؟

چت روم فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي كه از تنهايي رنج برده و يا دچار مشكلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چت روم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا كرده كه در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم كه از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده كه از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده كه پس از مدتي كه بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امكان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است كه از آن با ورود وي چت و نيمباز و امكانات بي نظيري كه اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همكاري نكردن با جمهوري اسلامي ايران داخل كشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند كه خداروشكر از بين اين شركت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا كند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام كه سايتي مخصوص عكس گذاري بود با گشايش قسمت دايركت توانست توجه كاربران را به خود جلب كند  و همچنين مكاني براي چت كردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با كپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسكريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب كرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان كنند كه اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسكريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد كه صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي كه روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن كاربران خود داشته اند .

قشم چت كجاست ؟ 

چت روم فارسي قشم چت در سال 1393 تاسيس شد براي جوانان قشمي و فضايي مناسب و داراي نظارت كامل مي باشد و قصدي براي تفريح سالم بين مردم قشم دارد كه خوشبختانه با تاسيس اين چت روم بازدهي خوبي بين جوانان قشم و حمايت فراواني بين آنها داشته است مديريت قشم چت در تلاش است كه غير از قشمي ها ساكنان كيش و ديگر جزيره هاي خليج فارس و همچنين جنوبي ها و بندري هارا نيز در اين چت روم بياورد و با نظارت كاملي كه اين چت روم دارد تفريح سالمي را براي جوانان اين مناطق رقم زده و اميد واريم در اين زمينه موفق شده باشد كه همچنين اين سايت در بين شبكه هاي اجتماعي نيز اكانت داشته كه با سرچ كردن اسم اين چت روم شما مي توانيد ادرس پيچ قشم چت را پيدا كرده و وارد شويد با تشكر از وقت گذاري شما .